Užsisakyti reklamas šio žaidimo metu gali tik patys didžiausi prekės ženklai. Išankstiniais duomenimis buvo skaičiuojama, kad šių metų žaidimą stebės apie 189 mln. žiūrovų, tad ir reklamos kainos yra atitinkamos tokiam įspūdingam skaičiui. Pavyzdžiui, 2015 m., „Forbes“ duomenimis, vidutinė 30 sekundžių reklamos varžybų metu kaina siekė 5 mln. JAV dolerių (4 mln. eurų). Galinčios tiek mokėti už transliacijas įmonės pasistengia, kad reklamos tikrai neliktų nepastebėtos: jose filmuojasi pirmo ryškumo žvaigždės, investuojama į specialiuosius efektus, o jų kūrimas dažniausiai patikimas tik pasaulyje pripažintoms reklamos agentūroms.
Štai „Kia“ naujausio automobilio modelio „Kia Stinger“ reklamoje matome roko pasaulio legendą, „Aerosmith“ lyderį Steveną Tylerį. Po pasivažinėjimo šiuo automobiliu jis vėl pasijunta lyg grįžęs į savo jaunystės dienas ir, kaip sako reklama, „vėl kažką jaučia“.
„Pepsi“ reklama irgi savaip kalba apie bėgantį laiką. Tik čia, kad ir kiek bėgtų metai ir keistųsi kartos, visi mėgaujasi gerdami „Pepsi“. Reklamoje prisimenamos ir iki šiol jau rodytos šio gėrimo reklamos su didžiausiomis to meto žvaigždėmis: Ray Charles, Michael Jackson ar Britney Spears.
„Amazon“ reklamoje – vėlgi plejada žvaigždžių, kurioms tenka užduotis pakeisti dirbtinio intelekto „Alexa“ balsą, kuris netikėtai dingo. Nors iš pradžių tai atrodo gera mintis, bet ne viskas taip paprasta kaip atrodo...
Skalbimo milteliai „Tide“ nusprendė parodyti, kad kiekviena reklama iš tiesų yra „Tide“ reklama. Galvojate, kad reklamuojamas alus? Ne, jei jį geria švariai apsirengęs alų geriantis vyras. Tas pats tinka, jei prabangų automobilį vairuoja ar veidą skutasi baltais marškinėliais apsirengęs vyras, jei tenisą žaidžią baltai vilkinti moteris ir tt.