Eksperimento idėja ‒ suvesti kartu du visiškai priešingų pažiūrų žmones: kovotoją su klimato kaita ir netikintį jos egzistavimu, feministę su prieš feminizmą nusistačiusiu vyru ir tt. Nieko nežinodami vienas apie kitą jie kartu įgyvendina jiems patikėtą užduotį (kaip paaiškėja vėliau – jie supranta statantys barą) ir atsakinėja į nurodytus klausimus. Tačiau ateina akimirka, kai jie sužino tiesą vienas apie kitą. Kas tuomet atsitinka, galite pamatyti žemiau esančioje reklamoje.
2017.04.28 16:54
Jautri „Heineken” reklama suvienijo priešingų pažiūrų žmones
1M360
FOTO:
Kas atsitiktų, jei vieną užduotį kartu turėtų atlikti visiškai priešingų pažiūrų žmonės? Pasaulyje, kuriame vis didesnį susirūpinimą kelia garsėjančios radikalios nuotaikos, „Heineken“ savo reklama-socialiniu eksperimentu parodo, kad pažinus vieną kitą iš arčiau nuomonės gali kardinaliai pasikeisti.