„Kai sako, kad valstybinis sektorius visada dirba prasčiau nei privatus, dažniausiai taip ir būna. Bet tikrai ne visada. Be jokių agentūrų, be jokių papildomų išlaidų dizaineriams VMI PR'o komanda dar pavasarį eiles padarė poezija. „Panorama“ tą sugalvojo link rudens. Ir, garantuotai, už nemažai pinigų. Ne, čia tikrai ne plagiatas, čia tik žmonės panašiai kūrybiškai dirba. Ir dirba gerai. Ir ne, tai sugalvojau ne aš“, - savo feisbuko profilyje parašė Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų komunikacijos vadovas Darius Buta, kuris tuo metu, kai vyko ši kampanija, dar buvo VMI komunikacijos vadovu.

Prekybos centrui „Panorama“ šią kampaniją kūrė agentūra „Adell Taivas Ogilvy“. Šios agentūros kūrybos vadovas Dominykas Žilėnas pripažino, kad mintis tikrai panaši, bet tai buvęs tik sutapimas – apie vykusią VMI kampaniją, pasak jo, agentūra sužinojo tik iš D. Butos įrašo.

„Ši mūsų idėja yra pagrįsta „Panoramos“ dideliu išskirtinumu: kad jis yra erdvesnis, jame yra mažiau grūsties nei kituose prekybos centruose, tad eilės kaip įvaizdinė tema pas mus sklandė jau seniai. Ši kampanija yra būtent įvaizdiniam „Panoramos“ privalumui pabrėžti: nėra taip, kad mes vieną dieną darome apie eiles, kitą apie madą. Taigi tai yra kaip strateginė kryptis, o to dalyko nenukopijuosi. O kas liečia išpildymą idėjos, kad ten yra eilės, kad jose stovėti nefaina, VMI kampaniją dabar pamatėme pirmą kartą. Jei būtume matę tuomet, kai kūrėme savo kampaniją, gal būtume paieškoję kažkokio kito žodžių derinio, gal nenaudotume žodžio eilė, nes niekam nemalonu kartotis. Bet kadangi tai nebuvo didelio masto kampanija, mes nebuvome su ja susipažinę. Turbūt, kad sklando ore tam tikri kalambūrai, nes dažniausiai, kai išleidžiame kokią komunikaciją, beveik visada kas nors paguglinęs randa ką nors panašaus“, – komentavo D. Žilėnas.

VMI kampanija:


PC „Panorama“ kampanija: