Vykstant Europos krepšinio čempionatui daugiausiai dėmesio Lietuvoje sulaukia Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės rungtynės. Tas kelias savaites lietuviai tampa pašėlusiais, išsipaišiusiais ir rėksmingais sirgaliais, kurie kartu yra ir didžiausi šio sporto ekspertai bei griežčiausi teisėjai. Visi krepšinio fanai tiksliai žino, kas įvyko kiekvieną Lietuvos krepšinio komandos rungtynių minutę, o Lietuvos rinktinės vyrai tuo metu yra laikomi kone pusdieviais.
Tuo tarpu kitų rungtynių, kuriose nežaidžia Lietuvos rinktinė, transliacijas žiūri nepelnytai mažiau žiūrovų, o jų nematę krepšinio sirgaliai dažnai praleidžia įspūdingiausius pirmenybių momentus. Rungtynių žiūrimumo rodikliai sako, kad varžybos, kuriose nežaidė Lietuvos rinktinė, sulaukia net kelis kartus mažesnio lietuvių dėmesio, tad, pavyzdžiui, didelė dalis mūsų šalies sirgalių 2015 m. Europos krepšinio čempionate praleido tais metais karjerą Vokietijos rinktinėje baigusio Dirko Novickio ašaras po pralaimėjimo Ispanijai 77:76 ar herojiškus keturiasdešimt Pau Gasolio pelnytų taškų pusfinalyje prieš čempionato favoritais laikytus prancūzus.
„Viasat Sport Baltic“ ir „Viaplay“ krepšinio komentatorius Rytis Vyšniauskas sako, kad tokio aukšto lygio turnyre kaip Europos krepšinio čempionatas, kur susirenka geriausi pasaulio žaidėjai, kiekvienos rungtynės yra įspūdingos. „Krepšinis yra labai dinamiškas ir gražus akiai sportas. Kai matai stipriausius pasaulio atletus, jie nebūtinai turi būti tavo tautiečiai, kad galėtum mėgautis reginiu. Tikrai verta žiūrėti bet kurias čempionato varžybas, nes tokios stiprios komandos kaip ispanai, graikai, prancūzai ar serbai tikrai neleidžia žiūrovams nuobodžiauti. Taip pat, dažniausiai, tai yra tos komandos su kuriomis lietuviai tiesiogiai konkuruoja dėl aukštų vietų, todėl į varžovą pasižiūrėti iš arti ir jį pažinti verta ne tik krepšinio profesionalams, bet ir patiems sirgaliams – tada tampa dar maloniau žiūrėti ir lietuvių rungtynes“, – pranešime žiniasklaidai sako R. Vyšniauskas.
„Viasat religija” klipo idėją kūrė laisvai samdomas reklamos mokyklos „The Atomic Garden Vilnius“ dėstytojas Antonio Bechtle, gamybinę dalį atliko agentūra „Dansu“.