Televizijos eteryje pasirodžius šiai reklamai ji pradėjo plisti ir socialiniuose tinkluose. Vartotojai taip pat kreipėsi ir į LGKT, pradėjusią tyrimą dėl diskriminacijos lyties pagrindu. „Kalbant apie flirtas.lt reklamą, kol tyrimas nėra atliktas, vienareikšmiškai pasakyti, kad reklama formuoja visuomenės nuostatas apie vienos lyties asmenų pranašumą ir diskriminuoja moteris taip pažeisdama įstatymą, negalime. Vis dėlto, manome, kad reklamoje vartojamas buitinis terminas „patvarkyti“ kalbant apie moters ir vyro santykį, šį santykį suprimityvina bei išreiškia nepagarbą. Manome, kad šis žodis neturėtų būti naudojamas žmogiškiesiems santykiams apibrėžti. Nemalonu, kad reklamoje būtent pati moteris šiuo žodžiu įtvirtina nepagarbą sau. Tikėtina, kad reklamos kūrėjai tokio efekto ir aliuzijos į seksualinius santykius siekė tikslingai. Greičiausiai taip daroma siekiant pritraukti kuo didesnį auditorijos dėmesį ir susidomėjimą siūloma paslauga“, ‒ sakė LGKT atstovė ryšiams su visuomene Mintautė Jurkutė.

Tuo tarpu „Flirtas.lt“ atstovams toks pasipiktinimas pasirodė juokingas. „Reklamą kūrėme tam, kad būtų smagu žiūrėti ir nesiekėme nieko diskriminuoti. Visgi, geriau įsižiūrėję galime pastebėti, kad reklamoje per mažai dėmesio skyrėme vyrams. Reklama neatskleidžia, ko jie norėtų, ko jie trokšta, neparodo, su kokiomis kasdienėmis problemomis jie susiduria ir kas padeda jas išspręsti. Ko gero, kitą reklamą susuksime apie tai, kokie rūpesčiai slegia šiuolaikinius vyrus, kas padėtų juos išspręsti ir patvarkytų juos pačius. Tiesiog, kad būtų tvarka ir visi būtų patvarkyti po lygiai – moterys, vyrai, gėjai, lesbietės, musulmonai, juodaodžiai, pensininkės ir visi kiti. Galų gale visi bus patvarkyti ir tvarka pagaliau bus!”, ‒ tokį atsakymą svetainės savininkų vardu atsiuntė „Flirtas.lt“ rinkodaros vadovas Marius Petrauskas, pridėdamas, kad oficialaus LGKT laiško dar negavo ir gal visgi pažeidimo jų išvadose nebus įžvelgta.