Virtualūs asistentai, įdiegti kompiuteriuose ar išmaniuosiuose telefonuose, tampa vis tobulesni ir siūlantys daugiau galimybių. Tačiau daugelis vartotojų vis dar neturi įgūdžių, kaip jomis naudotis, ar net visiškai nežino apie jų egzistavimą. „Apple“ bando užpildyti šią spragą paleisdama į eterį naują reklamą. Veiksmo filmų žvaigždė, imtynininkas D. Johnson parodo, kiek daug galima nuveikti per vieną dieną, jei po ranka turi visada pasiruošusį padėti pagalbininką.

Galima numanyti, kad „Apple“ dėl šios reklamos teko gerokai patuštinti kišenes. Kaip ir galima tikėtis iš tokio žanro, joje apstu specialiųjų efektų, o pats D. Johnson „Forbes“ duomenimis 2016 m. buvo brangiausiai apmokamas pasaulio aktorius, per metus uždirbęs 64,5 mln. JAV dolerių.