Šiame tyrime buvo apžvelgti žiniasklaidos reklamos monitoringo duomenys, reklamos apimčių pokytis lyginant 2017-ųjų ir 2016-ųjų metų sausio-lapkričio mėnesių rezultatus.
Bendrai reklamos apimtys, lyginant 2017 ir 2016 metų sausio-lapkričio mėn. duomenis, augo 2,8 proc.
„Bendrovės „Telia Lietuva“ vardo reklama nulėmė labiausiai – penkis kartus – išaugusias telekomunikacijų bendrovių reklamos gross išlaidas. Du kartus didėjo valstybinių institucijų, Europos Komisijos pristatomų projektų ir optikos parduotuvių reklamos biudžetai. Palyginus 2017 ir 2016 metų sausio-lapkričio mėnesių duomenis, labiausiai mažėjo prekybos internetu (23 proc.), skalbimo priemonių (19,4 proc.) ir vaistų nuo skausmo (19 proc.) gross reklamos išlaidos“, – apibendrino G. Juronienė.
Pasak jos, tarp reklamdavių išlaidas labiausiai didino socialinius projektus pristatanti Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija, „Glaxo SmithKline“ ir „Topo grupė“. Tarp labiausiai mažinančių biudžetus – „Coca-Cola“, „Mondelez International“ ir „Johnson&Johnson“.
Reklamos apimčių pokytis (2017 sausis-lapkritis vs 2016 sausis-lapkritis)