Kiekvieną 2017 metų mėnesį reklamuojamų kategorijų sąrašo viršujeprekybos tinklai. Vienuolikos praėjusių metų mėnesių reklamos monitoringo duomenys parodė, kad prekybos tinklų reklamos gross išlaidos augo 38 proc., pirkėjo lojalumo kortelių77 proc. Tarp TOP10 reklamuotojų Lidl, Maxima Ltir Palink, šių prekybos tinklų gross reklamos biudžetai per sausį-lapkritį augo 83 proc., 52 proc. ir 24 proc. atitinkamai“, – atliktą tyrimą komentavo rinkos tyrimų bendrovės Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

Šiame tyrime buvo apžvelgti žiniasklaidos reklamos monitoringo duomenys, reklamos apimčių pokytis lyginant 2017-ųjų ir 2016-ųjų metų sausio-lapkričio mėnesių rezultatus.

Bendrai reklamos apimtys, lyginant 2017 ir 2016 metų sausio-lapkričio mėn. duomenis, augo 2,8 proc.

„Bendrovės Telia Lietuva“ vardo reklama nulėmė labiausiai – penkis kartus – išaugusias telekomunikacijų bendrovių reklamos gross išlaidas. Du kartus didėjo valstybinių institucijų, Europos Komisijos pristatomų projektų ir optikos parduotuvių reklamos biudžetai. Palyginus 2017 ir 2016 metų sausio-lapkričio mėnesių duomenis, labiausiai mažėjo prekybos internetu (23 proc.), skalbimo priemonių (19,4 proc.) ir vaistų nuo skausmo (19 proc.) gross reklamos išlaidos“, – apibendrino G. Juronienė.

Pasak jos, tarp reklamdavių išlaidas labiausiai didino socialinius projektus pristatanti Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija, Glaxo SmithKline“ ir Topo grupė“. Tarp labiausiai mažinančių biudžetus – Coca-Cola“, Mondelez International“ ir Johnson&Johnson“.

Reklamos apimčių pokytis (2017 sausis-lapkritis vs 2016 sausis-lapkritis)


TOP 10 produktų grupių

Produktų grupių pokytis TOP’e