Alytaus miesto savivaldybė dėl geležinkelio viaduko Naujojoje gatvėje praplatinimo, siekiant visoje šioje gatvėje įrengti keturias eismo juostas, dar prieš penkerius metus pradėjo derybas su Susisiekimo ministerija ir bendrove „Lietuvos geležinkeliai“. Būtent jai priklauso šis statinys Naujojoje gatvėje.
Prieš trejus metus „Lietuvos geležinkeliai“ paskelbė konkursą viaduko rekonstrukcijai, o jį laimėjo Alytaus bendrovė „Alkesta“, užsiimanti tiltų statyba, gatvių ir kelių tiesimu.
Tačiau sutartis tarp „Alkestos“ ir „Lietuvos geležinkeliams“ priklausančios bendrovės „LTG Infra“ buvo pasirašyta tik pernai rudenį, gavus finansavimą iš 2020 metų birželį Vyriausybės patvirtinto ilgalaikių investicijų ekonomikos skatinimo plano, vadinamo ateities ekonomikos DNR.
Iš šio plano, kurio priemonės finansuojamos europinių fondų, geležinkelio viaduko rekonstrukcijai skirta 1 mln. 750 tūkst. eurų.
Viaduko rekonstrukcijos paruošiamuosius darbus „Alkesta“ pradėjo tik pasirašius sutartį. O paties viaduko atnaujinimas pradėtas balandžio pradžioje, jo išbandymas vyko gegužės pabaigoje. Spalio 18-ąją įvyko oficialus jo atidarymas, dalyvaujant susisiekimo ministrui Mariui Skuodžiui, „LTG Infra“, „Alkestos“, miesto savivaldybės atstovams.
„Objektas tikrai gražus estetiškai ir funkcionalus miestui. Sprendžiant dėl tokių objektų statybos, svarbiausi yra du dalykai – iš kur paimti investicijų ir kad darbai būtų padaryti laiku. Investicijos rastos, „Alkestai“ dėkingi už laiku padarytus darbus“, – per oficialų geležinkelio viaduko atidarymą kalbėjo susisiekimo ministras M. Skuodis.
„LTG Infra“ kelių projektų vadovo Vytauto Tilinsko pastebėjimu, kol buvo rekonstruojamas viadukas, atvykstantiems į miestą ir iš jo išvykstantiems buvo nemažai nepatogumų, teko rinktis kitus kelius, tačiau tai buvo laikina.
Naujas viadukas praplatintas nuo beveik 25 metrų iki 42 metrų. Iki tokio pločio, kurio užteko po juo nutiesti keturių eismo juostų Naująją gatvę. Šiuos darbus taip pat atliko „Alkesta.“