Gerino keleivių aptarnavimo įgūdžius
Didžiąją mokymų dalį sudarė klientų aptarnavimo, bendravimo su jais tema. Vairuotojai buvo mokomi spręsti kritines situacijas, priimti greitus ir teisingus sprendimus.
„Mokymuose ugdome pozityvų mąstymą ir požiūrį į klientą. Daugumoje situacijų svarbiausia tinkamai suteikti paslaugas, atsakyti į klientų klausimus ir parodyti jiems dėmesį. Tikiu, kad jei ir kils kokių sunkumų ateityje, po šių mokymų vairuotojai ras sprendimus“, – kalbėjo mokymų lektorius Darius Rupšlaukis.
Mokymų metu be teorinės dalies buvo sprendžiamos ir praktinės užduotys, nagrinėjami konkretūs atvejai pasitaikantys darbe.
„Mūsų įmonės vairuotojai jau ilgą laiką vertinami už kokybišką aptarnavimą, mandagų bendravimą su keleiviais. Tai tarsi įmonės vizitinė kortelė. Juk, kad ir kokie nauji ar modernūs autobusai bebūtų, svarbiausias yra žmogus už vairo. Tikiu, kad mokymai padės ir Alytaus mieste suteikti aukščiausią aptarnavimą“, – kalbėjo „Kautros“ marketingo vadovas Mindaugas Sakalauskas.
Praktiniai pirmosios pagalbos kursai
Mokymų metu vairuotojai taip pat buvo supažindinti su pirmosios pagalbos pradmenimis. Daugiausiai dėmesio buvo skirta pradiniam gaivinimui: kaip teisingai laikyti galvą, kur spausti, kiek įpūsti.
„Mokymuose lektoriai stengėsi įkvėpti tikėjimo savo gebėjimais padėti kitiems. Kad sunegalavus žmogui jie nepasimestų. Džiaugiamės, kad keleiviai galės jaustis saugiau, žinodami, jog vairuotojai moka suteikti reikiamą pagalbą“, – pasakojo „Kautros“ atstovas.
Darbą naujais autobusais Alytaus mieste „Kautra“ pradės jau šį šeštadienį, gruodžio 22 dieną. Keleivius planuojama vežti 32 naujais ir moderniais žemagrindžiais autobusais. Įmonė planuoja įdarbinti iki 70 vietinių vairuotojų.