„Paskambinau į avarinę tarnybą, bandžiau pareikšti pretenziją, kad taip nesielgiama, kad katino gaišeną galėjo nors į maišą įdėti, o ne po langais mėtyti. Kas dabar turėtų prisiimti atsakomybę? Tačiau avarinėje tarnyboje telefonu atsiliepęs jaunuolis labai arogantiškai, pakeltu tonu man aiškino mano teises ir pareigas, bei pareiškė, kad tai ne jų darbas, kad dabar turiu laukti atvykstančios tarnybos iš Kauno skambučio ir pan. Na gal ir ne jų darbas, sutinku, bet nuo tokio nemalonaus bendravimo aš „apšalus“. Savo teises ir pareigas žinau, o jie? Ar aptarnaujantis personalas turi taip bendrauti su mumis, savo klientais?“, - teigė moteris.
Ir tuo istorija dar nesibaigė. Moteris tvirtino, kad kitas „Jonavos paslaugų“ darbuotojas vėliau atėjęs prie katino gaišenos, uždengė ją lapais ir išėjo, atsisakęs katiną bent į maišelį įdėti, kol atvyks tarnyba. Neva tai ne jo darbas.
„Po tos istorijos, kai buvo paviešinta apie nukryžiuotą katiną kitame mieste, kodėl mano dukra turi žiūrėti į negyvą gyvūną po savo namų langais. Nejau trūksta elementaraus žmogiškumo?“,- pasakojo gyventoja.
„Vienareikšmiškai taip neturėjo būti. Katino gaišeną tikrai buvo galima įdėti į maišelį iki kol atvyks reikiama tarnyba. Belieka atsiprašyti moters už darbuotojus. Mes reaguosim, analizuosim situaciją ir imsimės veiksmų. Tokio pobūdžio elgesys ir darbo atlikimas – netoleruotinas. Nei gaišenų mėtymas pro rūsio langus, nei arogantiškas bendravimas nepriimtinas. Įmonėje atliksim tarnybinį patikrinimą. Dėkoju gyventojai už pranešimą“, - sakė bendrovės „Jonavos paslaugos“ direktorius Edmundas Mulokas pridurdamas, kad su moterimi susisieks papildomai.
Miesto seniūnas Povilas Beišys gavęs informaciją apie šią situaciją susisiekė su bendrove „Nuaras“, tačiau iki kol atvyks šios įmonės savanoriai, katino gaišena jau pasirūpino „Jonavos paslaugos“ darbuotojai.