Šie laikini pakeitimai susiję su tvarkomo tilto ir viaduko statybos darbais. Eismas išvažiuojant iš Jonavos g. Kaune į magistralinį kelią A1 nebus ribojamas.
Vairuotojams siūloma rinktis alternatyvius maršrutus – važiuoti link Megos, apsisukti ir grįžus A1 keliu už tilto sukti į dešinę į Jonavos gatvę arba vykstant į Kauną rinktis Panerių gatvę. Visus eismo dalyvius prašome būti atidžius bei vadovautis informaciniais kelio ženklais. Daugiau informacijos apie eismo sąlygas ir pokyčius interneto svetainėje.
Kaip rašoma LAKD pranešime žiniasklaidai, pagal sutartį, vidurinį tiltą ir tilto prieigas planuojama sutvarkyti iki 2024 m. pabaigos. Po projekto įgyvendinimo tiltas bus iš esmės rekonstruotas ir išplatintas. Tranzitinis transportas bus atskirtas nuo vietinio ir vyks viduriniu tiltu. Tai leis padidinti eismo pralaidumą ir saugumą bei padės sutaupyti daugybę valandų dabar prarandamo laiko spūstyse.
Rekonstravus šį tiltą, ketinama sutvarkyti likusį trečią (pietinį) tiltą per Nerį. Kai bus sutvarkyti visi trys tiltai, bus galima įgyvendinti paskutinį Islandijos plento projekto etapą, t. y. sutvarkyti ruožą tarp Biruliškių sankryžos ir Jonavos g.
Lietuvos automobilių kelių direkcija primena, kad 2022 m. pavasarį šalia esančių dviejų senų tiltų per Nerį buvo pastatytas naujas tiltas (šiaurinis) ir viadukas per Jonavos gatvę, taip pat kelyje A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda netoliese pabaigtas ir kitas projektas – rekonstruota Giraitės sankryža, kuris yra „Via Baltica” projekto dalis.