Išpopuliarėjęs Bagažinių turgus, kuriame žmonės iš automobilių bagažinių prekiauja nebereikalingais savo daiktais, nebesutilpo aikštelėje, kuri talpindavo apie 300 automobilių. Todėl rugsėjo mėnesį turgus buvo iškeltas į naujai sutvarkytą, 600 automobilių talpinančią 1,2 ha ploto aikštelę.

Nors į šį savaitgaliais vykstantį renginį visada norėdavo patekti ir profesionalūs prekiautojai, Bagažinių turgaus organizatoriai tokią galimybę stipriai varžydavo. Pirmenybę jie teikdami žmonėms, kurie tiesiog norėdavo išparduoti nebenaudojamus asmeninius daiktus.

Vis tik, atsiradus didesnei erdvei ir kilus dar didesniam prekiautojų susidomėjimui, svarstoma galimybė dalį aikštelės skirti nuolatiniams prekiautojams, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Bagažinių turgus

„Jau dabar Bagažinių turguje galima sutikti nemažai prekybininkų, kurie tuo užsiima pastoviai. Gauname labai daug užklausų, kuriose žmonės siūlo sumokėti už užimamą vietą, kad tik galėtų prekiauti, nes šiaip Bagažinių turgus šiuo metu yra nemokamas. Besikreipiantys prekybininkai savo norus aiškina patogia infrastruktūra ir dideliu pirkėjų srautu, ko kitose Kauno turgavietėse trūksta“, – sakė prekybos miestelio „Urmas“ marketingo vadovas Jonas Plenta.

Naudotą buitinę techniką parduodantis Artūras sako, jau kurį laiką savaitgaliais sukantis į Bagažinių turgų, o ne Aleksotą. „Čia sąlygos tiek prekiautojams, tiek pirkėjams yra kur kas geresnės. Aikštelė išasfaltuota, įvažiavimai sutvarkyti, yra kur palikti automobilius pirkėjams. Tuo tarpu Aleksote aplinka tragiška – purvas, duobės, kamščiai. Pavargau nuo to ir tikiuosi, kad organizatoriai leis čia apsistoti ilgesniam laikui“, - sakė Bagažinių turguje sutiktas prekybininkas.

Bagažinių turgus

Pasak J. Plentos, greičiausiai bus priimtas palankus sprendimas nuolatinių prekiautojų prašymams. Jiems planuojama skirti dalį aikštelės, įrengiant ten mokamas prekybos vietas specialiuose moderniuose prekybos konteineriuose. Kita, didesnioji dalis, aikštelės liks savo daiktais prekiaujantiems žmonėms, jiems šiuo metu įvesti mokesčio neplanuojama.

„Dalyje aikštelės buvome sumontavę dideles palapines, bent iš dalies apsaugančias prekiautojus ir pirkėjus nuo oro sąlygų poveikio. Įsitikinome, kad stogas tikrai atneša daugiau pliusų nei minusų, todėl buvo priimtas sprendimas ateityje didelę dalį aikštelės uždengti nuolatiniu stogu. O palapines kol kas turėjome išardyti, nes jos nepritaikytos ilgalaikiam naudojimui“, - pastaruosius sprendimus ir planus aiškino „Urmo“ atstovas J. Plenta.

Bagažinių turgus
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)