Kaip prieš pat rugsėjį skelbė Kauno savivaldybė, eismas P. Kalpoko gatve paleistas rugsėjo 1-ąją, o tai turėtų nuimti dalį transporto apkrovos nuo Varnių tilto, Nuokalnės ir Utenos gatvių.
„Kai kuriomis dienomis piko metu Varnių tilto apkrovimas buvo didesnis nei „Via Baltica“ magistralės. Nors situaciją stebėjome per vaizdo kameras ir stengėmės reguliuoti srautus šviesoforo fazėmis, P. Kalpoko gatvės atidarymas neabejotinai turės daugiau įtakos srautų pasiskirstymui ir atlaisvins greta esančias arterijas“, – komentavo savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius.
Tiesa, kaip matyti „Kas vyksta Kaune“ vaizdo įraše, gatvė vis dar asfaltuojama, išardyti šaligatviai, tad pėstieji arba eina važiuojamąja dalimi, arba skinasi kelią žvyru.
Tuo metu portalo skaitytojai skundžiasi ilgai trunkančiais darbais A. Mackevičiaus ir gretimose Žaliakalnio gatvelėse, remontas čia esą neturi nei pradžios, nei pabaigos. Anot kauniečio, visas rajonas kasinėjamas jau ketvirtus metus, tų pačių atkarpų darbininkai imasi po kelis kartus.
„Gatvės sunkiai pravažiuojamos, šaligatviai, kur yra, – purve. Kreipiuosi, nes tikiuosi, kad žiniasklaida galėtų paskatinti savivaldybę susiimti, griežčiau prižiūrėti rangovus ir pagaliau pabaigti amžinus remontus. Netikiu, kad buvo planuotas penkmečio remontas“, – svarstė skaitytojas.
„Kas vyksta Kaune“ primena, kad P. Kalpoko gatvės rekonstrukcija pradėta kovo antroje pusėje, darbus planuota užbaigti iki rugsėjo, o tuo metu čia leista važiuoti tik gyventojams, ribotas automobilių stovėjimas važiuojamojoje dalyje. Kapitališkai tvarkoma visa atkarpa nuo Jonavos iki Zanavykų gatvės bei šaligatviai.
Dar ilgiau užtruko Žemaičių gatvėje esančio viaduko atnaujinimas. Pradėjus pernai rugpjūtį, remontą buvo numatyta baigti iki 2020-ųjų pabaigos, tačiau eismas šioje vietoje paleistas tik šių metų birželio antroje pusėje. Po rekonstrukcijos praplatėjo viaduko važiuojamoji dalis – įrengtos dvi 3 m pločio eismo juostos, o pėstiesiems nutiesti beveik 2 m pločio šalitilčiai.