„Kas vyksta Kaune“ skaitytojai pasakojo, kad naujutėlaitė danga nuardyta atkarpoje tarp Vytauto Didžiojo (Aleksoto) tilto ir Birštono gatvės sankryžos. Pėstieji ir dviratininkai šiuo metu palei upę juda nugremžtu tako paviršiumi.
Paklojo netinkamai
Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis tvirtino, kad čia yra taisomi defektai – nufrezuojama dalis asfalto ten, kur danga buvo įrengta nekokybiškai.
Kaip įvardijo A. Pakalniškis, nustatytas defektas – netinkamas nuolydis, dėl kurio vanduo laikydavosi tako viduryje. Už šiuos darbus esą nebuvo sumokėta, tai rangovo atsakomybė ir išlaidos.
„Dar liko apie trečdalis tako tvarkymo – betonavimo. Kiek žadėjo rangovai, šiuos darbus turėtų užbaigti iki kitos savaitės pabaigos. Už laiku neatliktus darbus yra skaičiuojami delspinigiai, už kiekvieną uždelstą dieną – 300 Eur“, – aiškino Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas. „Kas vyksta Kaune“ žiniomis, taką atnaujina bendrovė „Kamesta“.
Pabaiga nukelta du kartus
Primename, kad Nemuno krantinės tako rekonstrukcija pradėta dar 2018-ųjų balandį. Tuomet nutarta pašalinti prieš dvidešimtmetį klotas betonines plokštes ir vietoje jų išlieti vientisą, lygų betoninį taką su nauju apšvietimu, skirtą dviratininkams ir pėstiesiems.
Iš pradžių planuota visą taką užbaigti iki praėjusių metų liepos, tačiau darbininkai čia užtruko. A. Pakalniškis šių metų kovo pabaigoje teigė, kad išardžius krantinės betonines plokštes atsivėrė daug išplautų vietų, kurių nesutvarkius negalima atlikti dangos remonto.
„Šiuo metu baigiami betono „injektavimo“ darbai išplautose vietose. Tuo pačiu vyksta pagrindų įrengimo darbai nuo Vytauto Didžiojo bažnyčios iki Nemuno salos. Jau įrengta apie 2 km pagrindų“, – prieš kelis mėnesius situaciją komentavo Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas, pridūręs, kad rangovas darbus įsipareigojo baigti iki birželio.
Visgi jau dabar akivaizdu, kad iškilus nenumatytoms kliūtims, o vėliau kreivas rankas pademonstravus darbininkams nepavyko susidoroti nė su šiuo terminu.