Atsinaujina visą parką

Apklausos dalyviai šiemet geriau nei ankstesniais metais įvertino vairuotojų darbo kokybę, elgesį su keleiviais ir kontrolierių darbą. Ženkliai pagerėjo transporto švaros įvertinimas. Keleiviai taip pat geriau įvertino maršrutų tinklą ir tvarkaraščius, rašoma savivaldybės pranešime žiniasklaidai.

Bendrovės „Kauno autobusai“ atstovai įsitikinę, kad geresnis paslaugų vertinimas susijęs ne vien su įmonės vidinėmis pastangomis stiprinti darbo kokybę bei kelti aptarnavimo kultūrą. Ne mažiau svarbus faktorius – solidžios pastarųjų metų Kauno investicijos į viešojo transporto atnaujinimą.

Šiemet į miesto gatves išrieda 85 nauji „Solaris“ troleibusai, jau kursuoja 25 naujutėlaičiai „Temsa“ autobusai ir 30 mažųjų „Mercedes-Benz“ autobusiukų, kurie, beje, pasiekia ir atokesnes vietoves Kauno rajone. Taip pat artimiausiu metu bus įsigyta 100 naujų hibridinių autobusų.

Pasak apklaustųjų, viešojo transporto paslaugų teikėjams vertėtų pasitempti teikiant informaciją klientams. Nežymiai sumenkęs įvertinimas siejamas su didesniais nei įprastai paslaugų pokyčiais. Miesto keleivių vežimo rinką palikus privačiam vežėjui, „Kauno autobusai“ dalį maršrutų turėjo pakeisti, o kai kur pasiūlyti gyventojams reikiamas alternatyvas.

Ypač patinka „Žiogas“

Ypač gerų keleivių atsiliepimų sulaukė įdiegta nauja galimybė atsiskaityti mobiliąja programėle „Žiogas“. Pagal apklausos duomenis programėle aktyviausiai naudojasi 26-45 metų dirbantys arba studijuojantys keleiviai. Net 82 procentai respondentų išbandžiusių programėlę „Žiogas“ ją rekomenduotų kitiems. „Žiogu“ keleiviai gali patogiai pažymėti e. bilietą išmaniuoju telefonu, nuskanuodami QR kodą arba įvedę trijų skaitmenų kombinaciją. Taip pat palankių vertinimų sulaukia keleivių patogumui viešojo transporto stotelėse įrengtos švieslentės, kuriose galima matyti transporto atvykimą realiu laiku.

„Didžioji dauguma apklaustųjų nurodė, kad jiems svarbiausia – greitis. Gerinant paslaugos kokybę, mažesnės kelionės trukmės užtikrinimas yra nauja strateginė bendrovės kryptis. Tam turime numatę ne vieną priemonę tam, kad važiavimas viešuoju transportu Kaune būtų greitesnis. Tai ir prioritetinės viešojo transporto eismo juostos, ir troleibusų kontaktinio tinklo atnaujinimas, patrauklesnė bei paprastesnė nauja bilietų sistema, keleivių švietimas apie naudojimąsi transportu, kad laukimas stotelėse būtų kuo mažesnė“, – vardijo „Kauno autobusų“ atstovė spaudai Patricija Zarankaitė.

Pašnekovė neabejoja, kad miestiečių nuomonei įtakos turi ir sėkmingai įvykdytas troleibusų įsigijimas žemiausiomis kainomis regione. Moderniems troleibusams pirkti ES skyrė 8 mln. eurų, Kauno savivaldybė prisideda 1,5 mln. eurų ir bendrovė savo lėšomis – 3 mln. eurų. Likusiems 17,5 mln. eurų „Kauno autobusai“ užsitikrino kreditą iš Šiaurės investicijų banko itin palankiomis sąlygomis 15 metų laikotarpiui.

Svarbus Kauno prioritetas

„Komfortiškas, patrauklus viešasis transportas – vienas Kauno prioritetų. Esame suinteresuoti, kad vis daugiau gyventojų savo kelionėms rinktųsi miesto autobusus ir troleibusus. Nuolat stebime tendencijas, atitinkamai reaguojame į tai planuodami maršrutų pokyčius, o svarbiausia, jog miestas skiria solidžias investicijas atnaujinant viešojo transporto parką. Artimiausiame posėdyje Kauno miesto savivaldybės taryba apsispręs dėl garantijos suteikimo trečdaliui bendrovės „Kauno autobusai“ gaunamo kredito 6 mln. eurų sumai, kad troleibusų pirkimo procedūros būtų baigtos greitai ir sklandžiai“, – sakė Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Paulius Keras.

Apklausą atliko nepriklausoma rinkos tyrimų įmonė, teiraudamasi keleivių nuomonės skirtingais klausimais miesto viešojo transporto stotelėse ir viešajame transporte. Artimiausiu metu jos rezultatus planuojama viešai pristatyti Kauno miesto gyventojams.

Tuo pačiu susitikime su kauniečiais tikimasi išgirsti daugiau miesto bendruomenės atstovų nuomonių bei pasiūlymų apie tolesnį paslaugų patrauklumo didinimą. Juolab kad „Kauno autobusai“ tampa vienu kertinių miesto partnerių įgyvendinant darnaus judumo planą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)