Birželio 4 dieną į kavinę užsukusios kaunietės užsisakė kavos, o padavėjui pastebėjus, kad su savimi klientės turi nešiojamą kompiuterį, lankytojos buvo informuotos, kad kompiuteriais naudotis kavinėje negalima.
Patikinus, kad dirbti kompiuteriu neplanavo ir atėjo tik pabendrauti prie kavos puodelio, padavėjas priėmė užsakymą.
Tačiau po 1,5 val. priėjęs savininkas pasakė, kad norėtų atgauti staliuką. „Norit pasikalbėti – eikit ant suoliuko“, – nurodė kavinės savininkas.
Lankytojoms pasiteiravus, kodėl yra išvaromos, jeigu dar net kavos neišgėrė, savininkas teigė, kad nori užsidirbti ir sulaukti kitų klientų, o tam reikalingas laisvas staliukas. „Jau ilgai sėdit“, – pasak skaitytojų paaiškino savininkas.
Paprašytos išeiti kaunietės paklausė, kodėl perkant kavą nebuvo informuotos apie nustatytą laiko limitą, tačiau vietoje atsakymo sulaukė paraginimo eiti kitur, jeigu nori pasikalbėti.
Klientės stebėjosi tokiu kavinės savininko poelgiu, nes greta buvo staliukas, prie kurio niekas nesėdėjo, tad net atėjus naujiems lankytojams, šie rastų kur atsisėsti. Kaunietes taip pat nustebino savininko bendravimo tonas ir nenoras paaiškinti, kodėl yra išvaromos. Vienintelis pateiktas argumentas – noras užsidirbti.
„Kas vyksta Kaune“ susisiekus su kavinės „The Seasons Cafe“ atstove ir paprašius pakomentuoti situaciją, ši teigė, kad toks incidentas jai nėra žinomas. „Žinokit nežinau nieko. Ateina žmonės ir visus nori pamokinti, kaip reikia dirbti“, – sakė kavinės bendrasavininkė.
Nemalonia apsilankymo „The Seasons Cafe“ patirtimi kauniečiai yra pasidalinę ir anksčiau – tąkart lankytojas buvo išvarytas nė nespėjęs užsisakyti.