Kaip rašoma Kelių direkcijos pranešime žiniasklaidai, sutarties vertė – 17,5 mln. eurų su PVM. Darbai turi būti atlikti per 8 mėnesius nuo sutarties įsigaliojimo. Į šį terminą kasmetinė 3 mėnesių technologinė pertrauka neįskaičiuota. Sutartis pasirašyta 2020 m. spalio 28 d., o įsigaliojo š. m. lapkričio 11 d., kai rangovas pateikė pirkimo dokumentų reikalavimus atitinkantį draudimo laidavimo raštą.
Konkursui buvo pateikti 7 pasiūlymai, kurie buvo vertinami pagal ekonominį naudingumą, kai atrenkamas geriausias pasiūlymas, atsižvelgiant į kainos ir kokybės kriterijų santykį. Šiame pirkime kokybiniai kriterijai – darbų atlikimo terminas mėnesiais nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo, papildoma statinio garantinio termino trukmė metais ir kaina.
Pasak VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Remigijaus Lipkevičiaus, įgyvendinus projektą pagerės eismo sauga, nes bus įgyvendinti sprendiniai, mažinantys eismo įvykių riziką.
Rekonstravus magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožą nuo 102,70 iki 107,00 km bus panaikinta vieno lygio sankryža, eliminuojant priešpriešinių susidūrimų tikimybę, nutiesti jungiamieji keliai ir įrengtos kitos inžinerinės priemonės, užtikrinančios eismo saugą ir tinkamą eismo organizavimą.
Minėtas kelio ruožas patenka į transeuropinio tinklo „Via Baltica“ plėtros projektą ir po rekonstrukcijos atitiks tarptautinius techninius ir saugos standartus. Projektas finansuojamas Kelių priežiūros ir plėtros programos ir Europos Sąjungos investicijų lėšomis.
Vilnius–Klaipėda ruožą Kaune rekonstruos Lietuvos bendrovė „Autokausta“ kartu su Lenkijos „INTOP Warszawa“.
Kelių direkcija BNS patikslino, kad automagistralėje dabar esančiame apsisukime ties Giraite bus pastatytas viadukas, įrengiant dviejų lygių sankryžą.