Mato savo akimis
„Autobusų stotyje būnu kiekvieną darbo dieną, mat vykstu į darbą ir grįžtu atgal. Puikiai žinau stoties gyvenimą. Dar prieš aštuonias stotyje pilna besikeikiančių, besimušančių ir elektronines cigaretes rūkančių mokinių. Baisu juos ir užkalbinti, mat tada išgirsti tokią keiksmų tiradą, kad net kraupu darosi. O kas gali užtikrinti mano saugumą, juk aš galiu būti tų paauglių sumušta? Apsaugos darbuotojo anksti ryte nėra. Nejauku būna ir sugrįžus iš darbo, apie penktą valandą. Ar nebūtų galima imtis kažkokių papildomų priemonių, kad keleiviai, laukiantys autobusų, galėtų jaustis saugiai“, – „Rinkos aikštei“ atsiųstame laiške dėstė kėdainietė.
Imsis veiksmų
UAB „Kėdbusas“ informavo, kad gavo keleivės skundą ir jį išnagrinėjo. Atsižvelgdama į išsakytas pastabas, administracija pažadėjo imtis priemonių, kad keleiviai Kėdainių autobusų stotyje jaustųsi patogiai ir saugiai.
„Atsakingi darbuotojai įpareigoti nuolat atkreipti dėmesį į autobusų stoties perono bei keleivių laukimo salės aplinką ir priežiūrą. Su apsaugos tarnyba suderinsime ir pakeisime apsaugos darbuotojo darbo laiką. Dėkojame už išreikštas pastabas ir atsiprašome už patirtus nepatogumus“, – teigė vyresnioji dispečerė-stoties viršininkė Nijolė Milerienė.
Būta įvykio
Priminsime, jo žmonės jautriau į esamą situaciją pradėjo reaguoti po o, kai vidurdienį stoties teritorijoje, autobusų laukimo zonoje buvo žiauriai sumuštas paauglys. Tuomet jo gelbėti suskubo įvykį išvydęs vairuotojas. Jis nedelsiant iškvietė policijos pareigūnus ir medikus. Deja, paauglį tuomet gynė tik autobuso vairuotojas, o kiti smalsuoliai tik žiūrėjo ir komentavo situaciją. Susirūpinę žmonės nusprendė nebetylėti ir kreiptis pagalbos dėl tokios prastos saugumo situacijos Kėdainių autobusų stotyje.