„Specialistai įvertino vietą prie Lampėdžio ežero ir nustatė, jog ji yra labai dėkinga dėl susisiekimo, vėjo krypties, gylio ir vandens kokybės. Įrengus pagal visus tarptautinius reikalavimus atitinkantį irklavimo nuotolį, pagrindinės varžybos ir mokomosios treniruočių stovyklos vyktų Kaune“, – pranešime spaudai cituojamas Kauno savivaldybės Sporto skyriaus vedėjas Mindaugas Šivickas.
Anot jo, šiuo metu sportininkai treniruojasi 1 kilometro ilgio trasoje, kurią prailginti trukdo ežere esantis pusiasalis, salos ir seklumos.
„Kadangi visoje irklavimo trasoje turi būti ne mažesnis kaip 3 metrų gylis, teks vandens telkinyje esančias seklumas gilinti. Pati trasa turi būti tiesi ir kad atitiktų tarptautinius reikalavimus, jos ilgis turi būti 2 kilometrai, o plotis – 150 metrų. Salos nukasimo ir kitus ežero gilinimo darbus planuojama baigti šiais metais“ , – pabrėžė M. Šivickas.
Rengiant trasos įrengimo techninį projektą, pažymi savivaldybė, buvo atliktas poveikio aplinkai vertinimas, šį projektą patvirtino aplinkosaugininkai. Kaunas į irklavimo bazės infrastruktūros sukūrimą investuos apie 3 mln. eurų. Irklavimo trasos paruošimą jungtinės veiklos sutartimi atlieka UAB „Vaidva“ ir UAB „Hidrum“, o pastato rangovas – UAB „Statybų vizija“.
Kauno vicemeras Andrius Palionis „Kas vyksta Kaune“ anksčiau komentavo, kad Lampėdžio ežere bus įrengta šiuolaikiška irklavimo bazė, pretenduosianti tapti moderniausia sporto baze Lietuvoje. Sausį darbai prasidėjo irklavimo bazės „Bangpūtys“ pastate – senasis statinys šiuos metu baigiamas griauti, išvežamas statybinis laužas, kai leis oro sąlygos bus pradėti įrenginėti naujojo pastato pamatai.
Po rekonstrukcijos pirmame aukšte bus persirengimo kambariai, dušai, administracijos patalpos, antrame – treniruoklių salė, taip pat atnaujiname prieplauka – įrengiami elingai, pontonai, liepteliai. „Salos nukasimo ir kitus karjero gilinimo darbus planuojama baigti šiais metais. Pastato rekonstrukcijos darbus tikimasi užbaigti iki 2020 metų pradžios“, – praėjusią savaitę sakė Kauno vicemeras.