„Kas vyksta Kaune“ skaitytoja studijuojanti Vilniuje pasakoja, kad dėl šios atkarpos uždarymo ji išvis atsisakė keliauti traukiniu: „Tikėjausi, kad jau nuo rugsėjo į Vilnių galėsiu keliauti traukiniais, tačiau atkarpa vis dar uždaryta, todėl renkuosi autobusus. Nuvykti nuo Kauno iki Palemono ir atvirkščiai tikrai nėra paprasta, o autobusai bent jau atvyksta į miesto centrą.“
AB „Lietuvos geležinkeliai“ praneša, kad tvarkomą atkarpą planuojama atidaryti netrukus.
„Traukinių eismas tarp Kauno geležinkelio stoties ir Palemono turėtų būti atnaujintas rudens pabaigoje“, – pranešime spaudai teigia AB „Lietuvos geležinkelių“ komunikacijos departamento atstovė Justina Molytė.
Atkarpos atidarymas užtruko todėl, nes rangovas ir jo partneriai nesugebėjo laiku atlikti numatytų darbų.
„Rangos darbus vykdo viešąjį pirkimą laimėję bendrovė „Hidrostatyba“ su partneriais – „Autokausta“ ir „Leonhard Weiss OÜ“. Rangovas statybų aikštelėje užtruko ilgiau, nei buvo įsipareigojęs. Siekiant kuo greičiau ir kokybiškiau užbaigti pradėtus darbus, su rangovu „Lietuvos geležinkelių“ atstovai komunikuoja nuolatos“, – rašoma pranešime.
Lietuvos geležinkeliai praneša, kad stengiasi pagerinti situaciją ir sumažinti nepatogumus, kuriuos patiria visi keleiviai, kaip ir mūsų skaitytoja.
„Siekiant užtikrinti patogias keliones nuo gegužės 22 d. iki rugsėjo 1 d. organizuojame papildomą transportą nuo Palemono iki Kauno geležinkelio stoties. Nuo rugsėjo 1-osios, kai įprastai pradeda didėti keleivių skaičius, buvo pridėti dar šeši autobusų reisai. Taip buvo iš anksto numatyti ir planuojami autobusų reisai, atsižvelgiant į keleivių srautus bei projekto etapus“, – teigia AB „Lietuvos geležinkeliai“.
Vilnius-Kaunas-Vilnius maršrutas bus atnaujintas iš karto, kai tik rangovas užbaigs numatytus darbus.
Traukinių eismas tarp Palemono ir Kauno geležinkelio stoties laikinai sustabdytas dėl šiame ruože tiesiamos „Rail Baltica“ geležinkelio vėžės. Baigus darbus, prie europinės vėžės geležinkelio bus prijungtas Palemone esantis Kauno intermodalinis terminalas.
Kaip rašo „15min.lt“ portalas „Rail Baltica“ tvarkoma siekiant Lietuvą sujungti su visa Europa bei pagerinti kelionių traukiniais saugumą, o geležinkelio ruožas Kaunas – Palemonas yra sudėtinė Kauno geležinkelio mazgo dalis, kuris bus vienas moderniausių geležinkelio mazgų per kurį važiuos visi „Rail Baltica“ traukiniai.