Vandenyje išvengsite kamščių
Kaip žinia, šiais metais Neringoje tvarkomas kelias Smiltynė-Nida, o norint patekti į keltą, tenka stovėti eilėse, todėl „Raketos“ atstovai džiaugiasi, jog šiais metais laisvas padės šių nepatogumų išvengti.
„Tikimės labai geros vasaros, kadangi Smiltynės kelią remontuoja, tai realiai „Raketa“ šiais metais bus greičiausias būdas pasiekti Nidą, norint išvengti ir kelto kamščių ir pačio važiavimo tuo remontuojamu keliu. Aišku, norint nuvykti į Juodkrantę, teks keliauti tuo keliu, bet jei į Nidą konkrečiai, tai „Raketa“ bus tobulas būdas nuvykti“, – apie pradedamą sezoną kalbėjo VšĮ „Vandens kelias“ komunikacijos vadovė Brigita Navickienė.
Primename, kad 10 kilometrų atkarpoje nuo Alksnynės iki Juodkrantės (8.95-18.93km) darbai vyks visą vasarą, todėl keliautojams tai gali sukelti nemenkų nepatogumų. Tiesa, darbai vyksta ganėtinai greitai ir vairuotojai praneša, kad dalis tvarkomo ruožo jau sutvarkyta.
Bilietai brangsta
Nors su laivu pasiekti Nidą paprasta, bet nepigu, o šiais metais kaina dar šiek tiek didėja. Tiesa, atstovų teigimu, šį sezoną planuojama daug akcijų ir kitų nuolaidų.
„Kainą šiek tiek pakėlėme, nes apskritai viskas pabrango, bet planuojame daryti daug akcijų. Mes labai retai darome akcijas, bet šiais metais planuojame ir žaidimų daugiau, ir nuolaidų pačių pritaikyti, kad ta kaina nebūtų tokia gąsdinanti“, – teigė B. Navickienė.
Atstovės teigimu, pigesni plaukimai yra iš Nidos, kai keliautojai renkasi grįžti į Kauną ketvirtadienį arba penktadienį. Tuomet kaina skiriasi kone dvigubai – vietoje 59 eurų mokėsite 29 eurus.
„Taip yra todėl, kad savaitgalis būna pats geidžiamiausias keliautojų, turistų, o tos dienos mažiau patrauklios, todėl ir kaina kiek mažesnė“, – pastebi ji.
Šiuo metu pigiausi bilietai kainuoja 29 eurus, plaukiantiems iš Nidos į Kauną. Į Nidą iš Kauno nuplauksite už 49 eurus. Po Joninių šios kainos kils po 10 eurų.
Vaikai iki 4 metų gali plaukti nemokamai, o vaikams nuo 5 iki 12 metų bilietas kainuoja 10 eurų pigiau. Nuo 12 metų teks mokėti pilną bilieto kainą. Tiesa, papildomai teks susimokėti už sunkesnį nei 10 kg. bagažą. Negalią turintys asmenys visą sezoną gali plaukti už 39 eurus į vieną pusę.
Kelionės išparduotos net vasaros viduryje
Pirmosios kelionės bilietai buvo išparduoti juos tik paleidus į prekybą. Ieškant galimybes šią vasarą į Nidą nuplaukti su „Raketa“, bilietai kai kuriomis datomis išpirkti ir liepos mėnesį.
„Šiam savaitgaliui tik paleidom ir iš karto išpirko. Turbūt tėvo diena dar pridėjo, pramoga tokia šeimai gaunasi. Atgal dar yra bilietų, bet į priekį jau ne“, – teigė pašnekovė.
„Būna įvairūs renginiai Nidoje, tokie kaip „Benai, plaukiam į Nidą“, Kuršių marių Regata ir kt. Todėl visada bandome draugauti su Neringos savivaldybe, su Turizmo ir informacijos centru, taip pat ir su Kauno Turizmo centru bendraujamės, kad galėtume stebėti srautus“, – apie didesnius keleivių srautus renginių metu kalbėjo B. Navickienė.
Pernai metais „Raketa“ buvo itin populiari ir visi siūlomi bilietai buvo išparduoti.
„Raketą“ galima užsakyti ir privačiai šventei, jei norite papramogauti su savo šeima, o gal išvykti į Neringą su darbo kolektyvu. Tokios asmeninės pramogos kaina prasideda nuo 6000 eurų.
Kiti renkasi plaukti grupelėmis su gidu. Kartais atsiranda tokių keliautojų, kurie su „Raketa“ plaukia į Nidą, keliauja iki Smiltynės ir persikėlę į Klaipėdą namo grįžta traukiniu.
„Taip pat turime trečiojo amžiaus universiteto labai populiarią mūsų pramogą. Visi senjorai pasisamdo gidą ir plaukia vienai dienai. Labai džiaugiamės, kad senjorai domisi šia pramoga“, – džiaugėsi B. Navickienė.
Pastebi iššūkį dėl nakvynės Nidoje
Anot pašnekovės, keliautojai iš Kauno vis dažniau skambina pranešti, jog teks atsisakyti plaukimo „Raketa“, nes Nidoje nepavyksta rasti nakvynės vienai nakčiai. Vietinės apgyvendinimo įstaigos atkreipia dėmesį, jog „savaitgaliniai“ klientai nėra jų prioritetas, tikisi sulaukti ilgiau apsistojančių poilsiautojų.
„Šiais metais susiduriame su problema, kad Neringoje sunku rasti kas priimtų apsigyventi vienai nakčiai. Anksčiau to nebuvo, o dabar skambina klientai ir nori pirkti bilietą „Raketos“, bet neranda nakvynės. Greičiausiai nenori, kad vienai nakčiai važiuotų patys viešbučiai ar apgyvendinimo įstaigos. Tai liūdna, nes girdime iš pačių žmonių“, – pagrindinį keliautojų iššūkį įvardijo B. Navickienė.
„Turime pastebėti, kad privataus sektoriaus atstovai, stengiasi vengti „savaitgalinių“ klientų, todėl labiau vertina ilgalaikius bent 5 nakvynių užsakymus“, – naujienų portalui „Kas vyksta Kaune“ teigė pajūrio apgyvendinimo paslaugų katalogo „PrieJūros.LT“ vadovas Laurynas Šertvyčius.
„Raketos“ komanda pastebi, jog net neradus nakvynės vietų vienai nakčiai, keliautojai gali rinktis vienos dienos kelionę. Tokias keliones dažnai renkasi senjorai, kurie Nidoje nori pasivaikščioti, pasižvalgyti ir išgerti kavos.
„Raketa“ atgijo
Laivas „Raketa“ – inžinerinė legenda nuo septintojo dešimtmečio plaukusi vaizdingiausiais Nemuno vingiais ir slėniais. Ne vieną keliautojų kartą sentimentais apdovanojusios kelionės atgimsta su legendiniais laivo kapitonais ir istorijomis, rašoma „Raketos“ internetiniame puslapyje.
To meto moderniausias keleivinis laivas Tarybų sąjungoje pradėtas gaminti dar 1957–aisiais. Nepamirštamos futuristinės formos, galingi povandeniniai sparnai ir iki tol neregėtas kelionės greitis: laikmečio lūkesčius lenkianti transporto priemonė asocijavosi su laisve ir itin sparčia moksline pažanga.
Novatoriškos idėjos netruko pasiekti Lietuvos – septinto dešimtmečio pradžioje laivai Raketa atkeliavo į Kauną ir nedelsdami pradėjo keliones Nemuno vingiais. Bemaž šešiasdešimt keleivių vienu metu talpinęs laivas upe plaukdavo keliais skirtingais maršrutais, o kursuojančių Raketų skaičius ilgainiui išaugo net iki penkių laivų! Šios įspūdingos, sentimentais virtusios kelionės Lietuvoje tęsėsi iki 1995–ųjų ir stebino net kelias poilsiautojų kartas.
Po ilgos pertraukos ir laivo rekonstrukcijos, reguliarius maršrutus „Raketa“ atnaujino 2020 metų birželį.