Visi dalyviai buvo apdovanoti išskirtiniais mediniais medaliais, kuriais taip pat pasipuošė ir augintiniai – daugybė šunų, katinas ir net triušis!
Vyriausiam dalyviui – 82-eji
„Laukiau šio renginio labiau nei Kalėdų! Man jis ypatingas – pasiekėme užsiregistravusių dalyvių rekordą, Labai didžiuojuosi visais, kurie pliaupiant lietui atėjo ir ėjo“, – prisipažino masinio ėjimo varžybų organizatorė Vlada Musvydaitė.
Masiniame ėjime dalyvavo ir patyrę žygeiviai, ir pirmą kartą einantys žmonės, kartu žingsniavo tėvai su vežimėliais, vaikai ir jų seneliai, augintiniai, taip pat į komandas šiam ėjimui susibūrusios komandos, įmonės, mokyklos, darželiai.
Ėjimo šventės organizatoriai tūkstantinę minią kvietė atvykti į Rotušės aikštę be automobilio. „Bonduelle“ atstovai pasidžiaugė, kad renginio dalyviai atsiliepė į iniciatyvą kelionės bilietą iškeisti į jų įsteigtus prizus.
„Šiame renginyje dalyvauju ne pirmą kartą, nes ėjimas tai raktas į jaunystę“, – teigia vyriausias „Walmark Ėjimo varžybų dalyvis Stepas Poderis.
Jauniausiu dalyviu tapo net mėnesio neturintis Matukas. „Labai norėjome dalyvauti renginyje ir mums didelė garbė padovanoti sūnui medalį ir Jauniausio dalyvio titulą“, – teigia berniuko mama Rasa Achmedovienė.
Planuodami maršrutą nemokamo ėjimo renginio organizatoriai stengėsi, kad juo einantys žmonės galėtų ne tik pajudinti kojas, bet ir pažinti kuo daugiau Kauno veidų – istorinį, gamtinį ir meninį. Varžyboms sukurta ir mobiliojoje programėlėje #walk15 patalpinta išmani pažintinė trasa nuo Kauno širdies – Rotušės aikštės – vedė per visą laikinosios sostinės centrą. Trasa nusidriekė 11 kilometrų, juos įveikę dalyviai suskaičiavo 15 tūkst. žingsnių. Virtualioje trasoje, kurią dalyviai galėjo rasti mobiliojoje programėlėje #walk15, buvo sužymėta net 40 punktų su įdomiais faktais apie išskirtines maršrute buvusias vietas ar objektus.
„Smagu, kad Kaunui šį sezoną pristatėme net 5 išskirtines trasas, kurias kūrėme kartu su projektu „Iniciatyvos Kaunui“. Jas padėjo įgyvendinti „Kaunas 2022“ ir Lietuvos sporto universitetas. Kviečiu jomis prasieiti ir daugiau sužinoti apie šį nuostabų miestą“, – ragino mobiliosios programėlės #walk15 įkūrėja V. Musvydaitė.
Daugiausiai einantis miestas – Šilutė
Varžybose buvo galima pasikliauti ne tik savo, bet ir visos komandos kojomis. Apdovanotos masiškiausios einančios šeimos, komandos, įmonės, mokyklos.
Daugiausiai einančio miesto titulą, aplenkusi Vilnių ir Kauną, iškovojo Šilutė. „Lietuvos miestų iššūkio“ laimėtojo apdovanojimą nugalėtojams įteikė renginyje dalyvavęs ir visą trasą įveikęs Sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga.
„Didžiuojamės savo miestu ir šia iniciatyva. Stengsimės ir kitais metais laimėti šį titulą“, – teigė Šilutės visuomenės sveikatos biuro atstovai.
„Bonduelle“ mokyklų iššūkyje geriausiai pasirodė Klaipėdos „Smeltės“ progimnazijos moksleiviai. Jie sukūrė net specialią skanduotę, raginančią visus eiti už jų mokyklą.
Žingsnių turguje iššluota net 10 tūkstančių vaisių ir daržovių už žingsnius
IKI 10 000 žingsnių zonoje, kuri įsikūrė Nemuno ir Neries santakoje, visus sužvarbusius sušildė karšta moliūgų sriuba ir sveikino „IKI žingsnių turgus“. Čia už surinktus žingsnius žmonės galėjo įsigyti moliūgų, obuolių, baklažanų ir kitų rudens gėrybių ir taip papildyti vitaminų atsargas.
„Pirkau už visus žingsnius, kiek turėjau sukaupusi. Žingsniais atsiskaičiau pirmą kartą gyvenime ir dabar svajoju, kad taip galėčiau pirkti ir parduotuvėse“, – džiaugėsi renginio dalyvė Ernesta, kuri kaip ir daugelis finišą pasiekė pilnomis rankomis rudens gėrybių. Lietuvos sporto universiteto rektorė Diana Rėklaitienė pasidžiaugė IKI sveikatingumo testo iniciatyva ir LSU trenerių bei studentų noru žaismingai priminti apie sveikatingumo taisykles. „Labai džiaugiuosi, kad žmonės nepabūgo lietaus ir aktyviai praleido savaitgalį su visa šeima“, – teigė renginyje ėjusi D. Rėklaitienė.
Išskirtinis dėmesys – šeimoms
5000 žingsnių „Grand SPA Lietuva“ šeimos zonoje prie Kauno Šv. arkangelo Mykolo bažnyčios laukė daugybė smagių aktyvacijų, piešinių konkurse „Sveika šeima“ dalyvavo ir prizus visai šeimai laimėjo mažieji ėjikai.
„Labai džiaugiamės, jog buvome tokio neįtikėtinai spalvingo ir energingo renginio dalimi“, – teigė „Grand SPA Lietuva“ marketingo vadovė Daiva Dubosaitė.
Viso renginio metu ėjikai gausiai pirko už žingsnius – nuo vandens su charakteriu „Borjimi“, „Activus“ košių, iki saugių „Seventh Generation“ valymo priemonių ar „Gintarinės vaistinės“ nuolaidų pasiūlymų.
Šiame renginyje pirmą kartą buvo galima įsigyti naują Kakės Makės serijos knygą „Kakė Makė ir draugystės šluota“.