„Pažadame šaltuoju periodu nenuleisti rankų ir padaryti viską, kad kitąmet galėtumėte mėgautis istoriniu Kaunas–Nida–Kaunas maršrutu vaizdingiausiais Nemuno vingiais ir slėniais“, – teigiama viešosios įstaigos „Vandens kelias“ išplatintame pranešime.
Rekonstruotas laivas į vandenį Kaune iškilmingai nuleistas dar šių metų gegužę. Tuomet planuota, jog bilietais bus pradėta prekiauti jau netrukus.
Tačiau vėliau laivui plaukti kilo kliūčių: nepavyko gauti laivo klasę patvirtinančio sertifikato, kurio reikalavo Transporto saugos administracija.
Laivo savininkai teigia, jog laivui turėtų užtekti techninės apžiūros dokumentų ir teigia, jog gauti tokio dokumento nėra įmanoma.
Susisiekimo ministerijos vadovybė teigė, jog laivui plaukti turėtų būti leista tik nebelikus abejonių dėl jo saugumo.
Investicijos į šį maršrutą siekė daugiau kaip 100 tūkst. eurų.
Sovietinės okupacijos metu Lietuvoje buvo apie 10 „Raketų“. Daugiausia jų plaukdavo maršrutu Kaunas-pajūris.
Reguliari greitaeigių katerių navigacija nutrūko 1995 metais. Kai kurie laivai buvo parduoti ir išplukdyti į kitas šalis, kiti nukeliavo į metalo laužą. Kurį laiką laivybą Nemunu vis dar buvo bandoma atgaivinti, tačiau nuo 2010 metų „Raketos“ tipo laivų Nemune nebeliko.