Stabdžių pedalus be reikalo maigyti verčianti pervaža yra ties Technikos gatvėje 10-u numeriu pažymėtu pastatu, netoli Elektrėnų gatvės sankryžos. Geležinkelio pervaža anksčiau buvo naudojama, vagonais į čia išsimėčiusius fabrikus riedėdavo pramonės žaliavos, tačiau jau seniai traukinys šioje vietoje nekirto gatvės.
Nepaisant to, kelių sankirta pažymėta ženklais „Daugiakelis geležinkelis“ ir „Stop“, prie kurio vairuotojai gana pavyzdingai stoja, nors bėginės transporto priemonės išvysti tikrai nesitiki. Prasmę praradęs veiksmas užfiksuotas „Kas vyksta Kaune“ vaizdo įraše.
Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius naujienų portalui komentavo, kad bėgiai kaip ir gatvės turi paskirtį bei šeimininkus.
„Bėgių tinklas šiame gamybiniame rajone išplėtotas tarp Pramonės pr., Chemijos g., Technikos g. ir siekia net Partizanų g., ir sujungtas su Palemono geležinkelio mazgu. Apie planus demontuoti bėgius informacijos neturime, o eismo dalyvių prašome visada prieš geležinkelio pervažas elgtis atsakingai“, – kalbėjo M. Matusevičius.
Pasiteiravus, ar būtų įmanoma panaikinti automobilių srautą stabdantį „Stop“ ženklą, M. Matusevičius nurodė, kad šis klausimas galėtų būti apsvarstytas artimiausiame savivaldybės Eismo saugumo komisijos posėdyje. Galimus pervažos žymėjimo pakeitimus komisija aptarti ketina susirinkusi po karantino.
Pagal KET 170 punktą, duodamas kelią artėjančiai bėginei transporto priemonei, taip pat tuo atveju, kai važiuoti per geležinkelio pervažą draudžiama, vairuotojas privalo sustoti prieš „Stop“ liniją, kelio ženklą „Stop“, šviesoforą, pakeliamąjį užtvarą, o jeigu jų nėra – ne arčiau kaip 10 m atstumu nuo pirmojo bėgio.
Prieš „Stop“ liniją, kai ji naudojama su kelio ženklu „Stop“, o jeigu jos nėra – prieš minėtą kelio ženklą sustoti privaloma net ir mirksint baltam šviesoforo signalui, t. y. nesant jokių papildomų požymių apie artėjantį traukinį.
Nors traukinys Technikos gatvės pervažoje – Raudonosios knygos vertas reginys, čia įsitaisę pareigūnai prieš ženklą nestojančius vairuotojus kuo lengviausiai galėtų apdovanoti baudomis.