Apsilankė ekspertai
Praėjusios savaitės pabaigoje ant Tilto gatvės tilto apsilankė LAKD ekspertai. Du specialistai apžiūrėjo tiltą, įvertino jo būklę.
Konstatuota, kad šiuo metu tilto būklė bloga, tačiau uždrausti automobilių ir pėsčiųjų eismo juo neketinama.
Vis tik priemonių imtasi nedelsiant – kelio ženklais susiaurinta važiuojamoji kelio dalis tiltu, mat kelkraščiuose atsivėrė plyšiai, vietomis išbyrėjo asfaltbetonio danga.
Priimti sprendimai
Lietuvos automobilių kelių direkcijos Transporto infrastruktūros planavimo skyriaus vadovas Justas Norbutas informavo, kad bus imtasi ir kitų neatidėliotinų priemonių.
Direkcija planuoja uždrausti eismą sunkiajam transportui, nukreipti jį per kitą tiltą. Taip pat Kelių direkcija įsipareigojo užtaisyti tilto dangos plyšius.
Svarsto leisti
Lietuvos automobilių kelių direkcija taip pat svarsto Kėdainių rajono savivaldybės prašymą dėl laikino šviesoforo įrengimo Tilto ir Šėtos gatvių sankryžoje.
Kadangi kelias Aukštutiniai Kaniūkai–Babtai–Labūnava–Kėdainiai priklauso Kelių direkcijai, savivaldybė būtent jos ir prašė įrengti laikinąjį šviesoforą, tačiau sulaukė neigiamo atsakymo.
Tuomet savivaldybė paprašė leidimo šviesoforą įrengti savo lėšomis. Direkcijos sprendimo dar laukiama.
Pradės rekonstrukciją?
Šiais metais direkcija planuoja skelbti konkursą rekonstrukcijos projekto parengimo pirkimui.
Tilto griovimo ir naujo tilto statybos galėtų prasidėti jau kitais metais, o tiltas optimistiškiausiu scenarijumi galėtų būti pastatytas 2024 metais.
Mato geriausiai
Priminsime skaitytojams, kad tilto problemą pirmasis paviešino paprastas miestietis, kuris mato tiltą ne tik iš viršaus.
Tai, kad tiltas byra iš apačios, pastebėjo vytinės „Vėtra“ kapitonas Darius Petkevičius.
Jis telefonu užfiksavo, kaip kone kas savaitę tilto konstrukcijose atsiranda naujų plyšių, didėja įtrūkimai.
„Šitas tiltas iki gruodžio neatlaikys. Nes kol Vilainiuose nubuvo uždarytas tiltas, šio įtrūkimo nebuvo.
Važiuoja juk sunkiasvorės su grūdais, po to bus su burokais. Bus ragai“, – konstatavo ir užfiksuotą vaizdinę medžiagą atsiuntė D. Petkevičius.
Matosi iš apačios
Iš tiesų, turbūt ne vienas miestietis prisimena, kad tiltas byrėjo jau ir prieš keletą metų.
Kelininkai jį vis lopė, kad kojos koks praeivis neišsisuktų.
Tačiau „Vėtros“ kapitonas atkreipė dėmesį į tai, kad prastėjanti tilto situacija matosi iš apačios, o viršuje pokyčių nematyti.
„Jie nemato to, kas vyksta iš apačios. Jie viršų tik palopo kosmetiškai ir viskas. Tiltas dar labiau nutrupėjo“, – dar kartą informavo D. Petkevičius.