Šiuo metu „Lietuvos geležinkelių“ keleiviai iš Palemono į Kauno geležinkelio stotį bei vežami dvylika specialiųjų autobusų reisų. Nuo rugsėjo 1-osios, kai įprastai pradeda didėti keleivių skaičius, bus pridėti dar šeši autobusų reisai.
Anot „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojo, Keleivių vežimo direkcijos direktoriaus Lino Baužio, nemokamų autobusų tvarkaraščiai yra priderinti prie populiariausių traukinių Vilnius–Kaunas ir Kaunas–Vilnius reisų.
„Lietuvos geležinkelių“ užsakymu kursuojantys autobusai mūsų klientus veš nemokamai. Visos eismo pertraukos metu keleiviams, keliaujantiems traukiniu iš Vilniaus į Kauną ar atgal bilietai kainuos 25 proc. pigiau nei įprastai“, – sako L. Baužys. Be to, su Kauno savivaldybe suderinti ir miesto autobusų tvarkaraščiai. Bilietai į šiuos autobusus kainuos kaip įprasta.
Traukinių eismas tarp Palemono ir Kauno geležinkelio stoties laikinai sustabdytas dėl šiame ruože tiesiamos „Rail Baltica“ geležinkelio vėžės. Baigus darbus, prie europinės vėžės geležinkelio bus prijungtas Palemone esantis Kauno intermodalinis terminalas.
Rangos darbus vykdo viešąjį pirkimą laimėjusi bendrovė „Hidrostatyba“ su partneriais „Autokausta“ ir „Leonhard Weiss OÜ“. „Lietuvos geležinkelių“ su jungtinės veiklos partneriais pasirašytos sutarties vertė – maždaug 55 mln. eurų.
Anot „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojo, Infrastruktūros direkcijos vadovo Karolio Sankovski, rangovas statybų aikštelėje užtruks ilgiau, nei buvo įsipareigojęs.
„Matome riziką, kad rangovas gali vėluoti užbaigti darbus. Sieksime, kad rangovas darbus baigtų ir eismas būtų atnaujintas ne vėliau nei iki spalio pabaigos“, – sakė K. Sankovski.
„Kas vyksta Kaune“ primena, kad bene svarbiausias veiksnys, dėl kurio sustabdytas traukinių eismas tarp Kauno ir Palemono – „Rail Baltica“ vėžės tiesimas Kauno geležinkelio tunelyje. Visgi aiškėja, kad darbai užtruks ilgiau nei planuota.