„Kauno S. Dariaus ir S. Girėno stadioną statanti įmonė ir Kauno sporto halę rekonstruojanti įmonė nesilaiko privalomų statybos reglamentų ir statybos darbų organizavimo reikalavimų, automobiliai statybos aikšteles palieka nenuplautais ratais“, – apmaudo neslepia į redakciją kreipęsis vyras.
Jo teigimu, iš statybų aikštelių išvažiavę automobiliai aplinkines gatves nukloja purvu, o jų niekas nevalo. Vyras atkreipia dėmesį ir į purvinas Parodos bei Ąžuolyno gatves. „Ąžuolyno gatvė purvina nuo pat statybų stadione pradžios, o Perkūno alėja tuoj taps žvyrkeliu“, – piktinosi vyras.
Dėl purvinų Žaliakalnio gatvių į redakciją kreipėsi ir dar vienas skaitytojas. „Prestižinis rajonas su savo pagrindine gatve. Per dieną važiuota tris kartus, vaizdas keičiasi tik nuo to, kad visas mėšlas persikelia iš Perkūno alėjos į Kipro Petrausko gatvę“, – teigė vaizdo įrašą atsiuntęs kaunietis.
Vyras piktinasi, kad dėl nešvarios kelio dangos automobilis čiuožinėja, negana to transporto priemonės yra teršiamos, o vairuotojai vos tik pravažiavę Perkūno alėja yra priversti plauti savo automobilius.
„Kiek aš suprantu, statybų kompanija neturi teisės išleisti iš statybvietės tokių užterštų krovininių mašinų“, – pridūrė vyras.
Plauna ir transporto priemones, ir gatvę
Kaip naujienų portalui „Kas vyksta Kaune“ komentavo S. Dariaus ir S. Girėno stadiono rekonstrukciją vykdančios bendrovės „Autokausta“ atstovai, Perkūno alėja ir statybvietėje esanti technika švarinama reguliariai.
„Vykdomame statybos objekte turime šlavimo mašiną ir reguliariai, kai važiuoja mūsų transportas, ją naudojame, o reikalui esant gatvę ir nuplauname“, – dėstė „Autokaustos“ projektų vadovas Lukas Zakaras, pridūręs, kad šioje miesto vietoje statybų darbus vykdo ne tik „Autokausta“, dėl to gali būti ir nesusipratimų.
Dėl transporto priemonių švaros priežiūros portalas kreipėsi ir į Kauno sporto halę rekonstruojančią įmonę „Versina“. Gavę informacijos, publikaciją papildysime.
„Kauno švara“ užsakymo negavo
Tuo metu „Kauno švaros“ viešųjų ryšių specialisto Jono Tumpos teigimu, statybviečių transportui nedraudžiama judėti miestų gatvėmis, tačiau iš statybos aikšteles paliekančios transporto priemonės negali išvažiuoti purvinais ratais teršdamos gatves ir taip kelti pavojų vairuotojų saugumui.
Jis portalui nurodė, kad statybvietėse turėtų būti aikštelė ar vieta, kurioje transporto priemonės ratai pagal poreikį galėtų būti nuplaunami, kad į viešą kelią papultų tik švarios transporto priemonės. Jeigu važiuojamoji danga vis tiek buvo užteršta, pats teršėjas privalo suorganizuoti kelių valymo darbus.
J. Tumpa taip pat pažymėjo, kad „Kauno švara“ užsakymo dėl papildomo Perkūno alėjos valymo nėra gavusi – galimai aplinką teršiančios įmonės dėl paslaugų nesikreipė.
Gatvių valymo darbai pristabdyti
Kauno miesto gatvės, pridėjo „Kauno švaros“ atstovas, valomos atsižvelgdami į oro sąlygas ir tik esant teigiamai temperatūrai.
„Šiltuoju metų laiku pagrindines miesto gatves valome bent kelis kartus per savaitę. Visgi, kol kas oro temperatūra nepastovi – sinoptikai prognozuoja šlapdribą ir minusinę temperatūra. Gatvių valymo procesui naudojamas vanduo, tad tiek dėl technologinių priežasčių, tiek dėl plikledžio susidarymo pavojaus esant žemai temperatūrai valymo darbai gali būti pristabdomi“, – teigė J. Tumpa.
„Kas vyksta Kaune“ primena, kad Ažuolyno gatvė kauniečiams užkliuvo ne tik dėl moliu apdrabstytos dangos – miestiečiai neseniai piktinosi Ąžuolyno parko teritorijoje ant vejos statomais automobiliais. Pagarsinus apie minkomą veją, naujienų portalo žiniomis, transporto priemonės čia nebepaliekamos.