Klaipėdietė Audronė Marcevičienė pasakojo į darbą kasdien vykstanti itin nenoriai. Šias nemalonias emocijas jai kelia kelionė maršrutiniu taksi.
„Jie važiuoja tik kas valandą ir būna sausakimši. Anksčiau vienas maršrutinis taksi važiuodavo iš Palangos, o kitas iš Klaipėdos ir žmonių srautai pasiskirstydavo. Pastaruoju metu maršrutinio taksi iš Palangos nebeliko, veža tik Klaipėdos transportas. Vyrauja tikras chaosas“, - piktinosi moteris.
Anot jos, norint patekti į maršrutinį taksi reikia ateiti mažiausiai prieš 40 minučių, kitu atveju - liksi stovėti, nes paprasčiausiai netilpsi.
„Išvažiuodamas iš Klaipėdos maršrutinis taksi stoja keturiose stotelėse ir būna visiškai pripildytas. Jeigu pasiseka ir į jį patenki, bet žmonės tiesiog lipa vieni ant kitų. Šie maršrutiniai taksi keleivius veža ir į Palangos oro uostą. Galite įsivaizduoti, kaip turi jaustis didžiuliais lagaminais prispausti žmonės“, - piktinosi pašnekovė.
A. Marcevičienė įsitikinusi, jog dėl grūsties keleiviai ne tik patiria nepatogumų, bet gali ir nukentėti.
„Kaip suprantu, maršrutiniuose taksi galima važiuoti tik sėdint, nes nėra įrengtų vietų, kur būtų galima saugiai įsikibti ir nenugriūti. Žmonėms tenka riedėti atsistojus ir rizikuoti savo sveikata. Dar visai neseniai savo akimis mačiau, kaip viduryje autobuso stovėjo nėščia moteris. Tik įsivaizduokite, kokia nelaimė tykotų vairuotojui staigiai sustabdžius. Nesuprantu, kodėl tokia miestiečiams opi problema yra nesprendžiama. Juk galima leisti važiuoti didesniems autobusams ar dažniau organizuoti važiavimą“, - svarstė pašnekovė.
Vežimo tvarka koreguojama nebus
VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ laikinai einantis direktoriaus pareigas Andrius Samuilovas sakė, kad panašių gyventojų skundų girdėti teko, tačiau šiuo metu yra nustatyta keleivių vežimo tvarka, kuri artimiausiu metu koreguojama nebus.
„Palangos kryptimi važiuoja mūsų organizuojamas maršrutinis taksi, o Palanga organizuoja autobusų maršrutą. Skiriasi ir transporto priemonės, ir bilietų kainodara. Maršrutiniame taksi negalioja lengvatos. Tikėtina, jog eilės susidaro, nes dalis keleivių aikštėje tiesiog lieka laukti autobuso, kad galėtų pigiau įsigyti bilietą. Šiuo metu maksimaliai išnaudojame visus turimus maršrutus, dirbame visu pajėgumu. Taip, esame girdėję nusiskundimų, jog važiuojant iš Klaipėdos į Palangą keleiviams kartais pritrūksta vietų, tačiau tai tikrai nėra kasdienė situacija“, – kalbėjo A. Samuilovas.
Gyventojai svarsto, kad galbūt paleidus dar vieną maršrutinį taksi, kuris keleivius vežtų tik į Palangos oro uostą, situacija pagerėtų. Visgi A. Samuilovas tokiai minčiai linkęs nepritarti.
„Mūsų žiniomis, dienos metu į Palangos oro uostą vykstančių keleivių srautas nėra labai didelis, todėl finansiškai tai būtų labai nuostolinga, tad kol kas tokia galimybė nėra svarstoma. Labai tikimės, kad Klaipėda ir Palanga kada nors ras bendrą sprendimą ir paseks Klaipėdos rajono pavyzdžiu, kaip reikėtų integruoti maršrutus. Tada, manyčiau, problema išsispręstų“, – svarstė pašnekovas.