Lietuvos automobilių kelių direkcija tikina, kad su įvažos į Gargždus rekonstrukcijos konkursą laimėjusia Šilutės bendrove „Kavesta“ sutartis nutraukta, nes ši net penkis mėnesius vėlavo užbaigti projektą.

Uždarius Tiltų gatvę, kuri yra vienas pagrindinių įvažiavimų į miestą, gargždiškiai aplinkeliais važinėti priversti nuo 2020 metų vasaros vidurio. Kada įvažos rekonstrukcijos darbai (jų atlikta apie 40 proc.) bus baigti, niekas negali pasakyti.

Naują rangovo konkursą direkcija dar tik planuoja skelbti, o darbus žada pradėti šių metų birželį.

Situacijos negerina ir tai, kad „Kavesta“ yra įsivėlusi į didžiulį korupcijos skandalą Šilutės rajono savivaldybėje. Suimtas ne tik kyšininkavimu įtariamas šios administracijos direktorius Virgilijus Pozingis, bet ir bendrovės vadovas Dionizas Liatukas, kuriam pareikšti įtarimai dėl papirkimo bei dokumentų klastojimo.

Bendrovė jau ilgiau nei metus remontuoja senamiestyje esančią Žvejų gatvę. Planuojama, kad darbai truks iki šios vasaros antrosios pusės – rugpjūčio vidurio.

Senamiesčio verslininkai dėl per ilgai atliekamų gatvės remonto darbų skųstis pradėjo dar praėjusiųjų metų pabaigoje.

Šiuo metu uostamiesčio Savivaldybė su „Kavesta“ turi pasirašiusi keturias sutartis. Šilutiškiai tvarko ne tik Žvejų gatvę, bet ir einančią paraleliai su Liepojos gatve. Nugriovė sporto salę Pilies gatvėje ir vietoje jos įrenginėja automobilių stovėjimo aikštelę. Taip pat tvarkys ir tris daugiabučių namų kiemus Vitės kvartale, kur įrengs apie 300 naujų automobilių stovėjimo vietų.

Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo Andriaus Dobranskio teigimu, visą minėta informacija žinoma ir su „Kavesta“ susijusi situacija atidžiai stebima. Tačiau kol kas jokių nusiskundimų ar aiškių signalų, kad kažkas vysta negero, neturima.

„Su visais rangovais dažnai kyla įvairiausių įtampų. Turėjome jų ir su „Kavesta“. Netenkino sporto salės Pilies gatvėje griovimo darbai ir jų terminai. Bet iki šiol mes kažkaip priversdavome dirbti ir susikalbėdavome.

Rizikų visada yra. Ir ne tik po tokių įvykių. Jaučiame tam tikrą baimę, jog kažkas ir kažkur gali sustoti, bet kol kas aiškių signalų neturime ir jų nematome.

Sutartys pasirašytos, darbų terminai aiškūs. Jei atsiras didelių nukrypimų nuo planų, nedelsime ir klausimus spręsime iš karto. Aišku, jei taip įvyks. O variantų yra įvairių. Tarp jų – ir sutarčių nutraukimas“, – „Vakarų ekspresui“ sakė A. Dobranskis.