„Pigu.lt“ persikėlė į didesnes, apie 550 kv. m patalpas atsinaujinusiame prekybos centre „Molas“ Klaipėdoje. Planuojama, kad į šią parduotuvę investicijos sieks daugiau nei 100 tūkst. eurų. Tai jau antroji „Pigu.lt“ parduotuvė „Westerwijk“ grupės valdomų prekybos centrų tinkle. Dar pavasarį įmonė perkėlė savo parduotuvę į prekybos centrą „Molas“ Kaune, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Nuo šiol klaipėdiečiai ir aplinkinių miestelių gyventojai turės galimybę nemokamai atsiimti ne tik smulkias, kaip įprasta, bet ir stambaus gabarito prekes, kaip pavyzdžiui fotelį, skalbimo mašiną. Patogus susisiekimas viešuoju transportu, krovininių mašinų privažiavimas prie rampos – tikime klientai įvertins pokyčius. Ypatingai dėl gausesnio prekių asortimento vietoje. Pristatydami bene plačiausią kvepalų ir parfumuotos kosmetikos asortimentą, unikalių prekinių ženklų vaikams ir kūdikiams prekes, patenkinsime mados ir kosmetikos prekių mėgėjus, kuriems itin svarbu yra gyvai pamatyti ir išbandyti prekes“, – pasakoja „Pigu.lt“ rinkodaros vadovas E. Kačerauskas.
Anot jo, Klaipėdoje, kaip ir Vilniuje, kasdien planuojama aptarnauti vidutiniškai pusę tūkstančio klientų. Įprastai kalėdinio piko metu klientų skaičius išauga iki 8 kartų. Todėl siekiant iš anksto supažindinti klientus su vaikų ir kūdikių prekių asortimentu, patestuoti didžiąją dalį kvepalų kategorijos prekių, leidžiama klientams iš anksto pasiruošti didžiosioms apsipirkimo šventėms ir dalį apsipirkimo saugiai perkelti į internetą ar mobiliąją programėlę.