Pirmiausia bus vykdomi esamos požeminės inžinerinės infrastruktūros (šilumos tinklų, vandentiekio, lietaus ir buitinių nuotekų, taip pat elektroninių ryšių tinklų) atnaujinimo ir perkėlimo darbai, tam bus uždaryta dalis kairiosios Baltijos prospekto juostos, eismą nukreipiant dešine puse. Galutinę transporto eismo schemą patvirtins šią savaitę posėdžiausianti Saugaus eismo komisija.
Dėl didelio eismo intensyvumo Baltijos pr., Šilutės pr. ir Vilniaus pl. žiedinėje sankryžoje gretimuose įvažiavimuose nuolat susidaro transporto spūstys. Siekiant jų išvengti, į Klaipėdą įvažiuojantys ir iš jos išvažiuojantys transporto priemonių vairuotojai prašomi esant galimybei rinktis kitus įvažiavimo/išvažiavimo kelius. Iki tol, kol pasibaigs kone pustrečių metų truksiančios estakados statybos, vairuotojų prašoma kantrybės ir supratingumo.
„Pagrindinio įvažiavimo į Klaipėdą įgyvendinimas yra ilgai lauktas ir labai svarbus miestui. Šios sankryžos rekonstrukcija iš esmės pagerins esamą situaciją. Tikimės, kad rangovas, kuris turi didelę patirtį įgyvendinant panašius objektus, darbus atliks kokybiškai ir numatytais terminais“, - sakė Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Andrius Dobranskis.
Siekiant palengvinti transporto priemonių vairuotojų dalią, bus įrengtas papildomas įvažiavimo/išvažiavimo kelias. Š. m. rugpjūčio 4 d. Klaipėdos miesto savivaldybė pasirašė rangos sutartį su UAB „Kavesta“ dėl Lypkių gatvės Klaipėdoje statybos, įrengiant geležinkelio pervažą. Šios sutarties dėl laikino kelio, tarnausiančio kaip alternatyvus įvažiavimas į Klaipėdą, vertė – beveik 1,6 mln. Eur. Pagal ją ateinančių metų pavasarį turi būti įrengta gatvė – Statybininkų prospekto tęsinys iki Kretainio g. ir Lypkių g. sankryžos, esančios LEZ teritorijoje. Bus įrengta dviejų eismo juostų gatvė (po vieną į kiekvieną pusę), apšvietimas, pėsčiųjų - dviračių takas. Darbai jau yra pradėti, AB „ESO“ atlieka elektros tinklų apsaugojimo ir perkėlimo darbus.
Artimiausiu metu bus pradėti ir statybai trukdančių medžių pašalinimo darbai. Vadovaujantis Želdynų ir želdinių apsaugos ir priežiūros komisijos posėdžio 2020-08-10 protokolu ir LR aplinkos ministro 2020-06-06 įsakymu yra išduotas leidimas iškirsti 242 vnt. medžių. Dauguma šių medžių yra dešinėje pagrindinio įvažiavimo į Klaipėdą pusėje (šalia Vilniaus pl.) ir, anot specialistų, čia išaugo savaime, o ne kieno nors specialiai pasodinti. Želdinių būklės ekspertizėje – išvadoje pažymėta, kad medžiai Baltijos pr. ruože tiek estetiniu, tiek ekologiniu požiūriu yra svarbūs, nes saugoja gyventojus nuo oro taršos, triukšmo, mažina automobilių keliamos vibracijos įtaką pastatams. Tačiau rekonstruojant sankryžą nėra galimybės išsaugoti šiuos želdinius, nes jie patenka į būsimą važiuojamąją kelio dalį, būsimus dviračių ir pėsčiųjų takus, autobusų stotelės vietą, didžioji dalis Baltijos prospekte augančių medžių, kuriuos leista iškirsti, yra požeminių tinklų (apšvietimo, kanalizacijos, elektros tinklų ir kt.) apsaugos zonose. Pažymėtina, kad pagal projektą „Baltijos pr., Šilutės pl. (įskaitant įvažiavimą į Dubysos g.) ir Vilniaus pl. žiedinės sankryžos Klaipėdos m. rekonstravimas“ yra numatyta pasodinti naujų želdinių – 170 medžių ir 1083 vienetus įvairių krūmų.
Projekto rangovas - AB „Kauno tiltai“ yra įsipareigojęs darbus už beveik 30,5 mln. Eur atlikti per 30 mėn. Rekonstravimo darbai bus vykdomi pagal 2019 metais patvirtintą techninį projektą, kurio rengėjas - UAB „Kelprojektas“. Numatyta rekonstruoti Šilutės plento ruožą nuo Dubysos gatvės iki pietinio įvažiavimo į prekybos centro teritoriją. Baltijos prospekto ruožas bus rekonstruojamas nuo automobilių salono sklypo ribos iki žiedinės sankryžos, vėliau pereinantis estakada iki magistralinio kelio A1, prasidedančiu geležinkelio viaduku. Rekonstrukcijos metu bus uždarytas posūkis į Dubysos gatvę, žiedinė sankryža pertvarkoma į turbožiedą.