„Tai jau ketvirto gamintojo elektrinis autobusas, kurį išbandėme Klaipėdos gatvėse. Be vietinės gamybos „Dancer“ vasarą dar testavome kinišką „Yutong“ bei lenkišką „Solaris“ , o dabar švedišką „Scania“. Nesileidžiant į jų palyginimus ir technines detales, mane labiausiai džiugina, kad ekologiško viešojo transporto pasiūla didėja, nes prieš porą metų nė vienas gamintojas negalėjo pasiūlyti realiai važiuojančio autobuso. Kai yra daugiau gamintojų, mums, vežėjams, atsiranda daugiau erdvės deryboms, prielaidų kainos mažėjimui. O mūsų bendrovei tai aktualu, nes planuojame įsigyti dar 10 elektrinių autobusų“, - pasakojo Vaidas Ramanauskas, UAB „Klaipėdos autobusų parko“ generalinis direktorius.
Kaip teigia autobusą pristatę „Scania“ atstovai, „Citywide“ yra miesto pervežimams sukurta naujos kartos transporto priemonė, aprūpinta moderniausiomis technologijomis, susijusiomis su saugos sistemomis, išmetamų teršalų ir triukšmo sumažinimu iki minimumo.
Šio modelio autobusai gaminami ir su dyzeliniais, ir su dujiniais varikliais, o klaipėdiečiams pristatytas ne pats galingiausias elektrinis su 8 baterijomis gali vienu metu vežti iki 100 keleivių (iš jų 35 sėdimos vietos) ir vienu įkrovimu nuvažiuoti iki 150 kilometrų, rašoma „Klaipėdos autobusų parko“ pranešime.
Išskirtinė švediško autobuso ypatybė, kad jis pritaikytas šaltam klimatui. Salone važiuojančius keleivius šildo šilumos siurblys, o jei oras atvėsta žemiau - 5 °C, įsijungia pagalbinis šildytuvas.
Pasak gamintojų, atsižvelgiant į techninę specifikaciją bei aptarnavimo garantijas, elektrinio „Citywide“ kaina prasideda nuo 420 000 eurų.
„Pagal išvaizdą neįmanoma atskirti šio elektrinio autobuso nuo anksčiau matyto jo populiaraus dyzelinio analogo. Išorės dizainas, dydis, salonas – viskas identiška. Tik kai autobusas pajuda iš vietos, galima pajausti ir pamatyti skirtumus: jokios vibracijos, nėra dūmų, nemalonaus išmetamųjų dujų kvapo. Neabejotinai tai aukščiausius ekologinius standartus atitinkantis autobusas“, - įspūdžiais dalinosi V. Ramanauskas.