Priminsime, kad pirmą kartą laivas „Ole Wilassen“ skendo maždaug prieš mėnesį, naktį iš spalio 3 d. į spalio 4 d. Laimė, jame buvęs budėtojas pajuto, kad pradėjo bėgti vanduo.
Po kurio laiko iš laivo buvo išpumpuotas vanduo ir žmonės žiūrėdami į jį stebėjosi, kad jis vėl stovi prie krantinės kaip niekur nieko.
Praėjusį šeštadienį, lapkričio 8 d., 8 val. ryto uosto dispečeriai pastebėjo, kad šis laivas vėl pavojingai pakrypo.
A. Butkus teigė, kad antrą kartą laivas pradėjo skęsti todėl, kad juo nebuvo pasirūpinta, jis iki galo nebuvo sutvarkytas po pirmo skendimo, tad vėl pradėjo leisti vandenį. KLR vadovo manymu, taip nutiko todėl, kad laivo savininkas jo neprižiūri ir nesprendžia problemos, kurią būtina spręsti. Pats savininkas su „Vakarų ekspresu“ kalbėti nepanoro.
Pasak A. Butkaus, šį laivą reikia kelti į doką ir sutvarkyti taip, kad jis vėl būtų stovus. Apie tai su savininku kalbėta jau po pirmo skendimo. Tačiau jis ilgai nesiėmė jokių veiksmų. “ Savininkui rašėme raštus ir informavome apie laivo situaciją. Jis turėjo kreiptis į mus su prašymu leisti laivą dokuoti. Be to, dar gauti Lietuvos transporto saugos administracijos leidimą plukdyti laivą iš upės į mūsų doką, kad nepaskęstų akvatorijos viduryje. Kadangi nieko nebuvo padaryta, pasikartojo ta pati situacija“, - aiškino A. Butkus.
Pasak jo, savininkas žadėjo antradienį atsivežti siurblius ir išpumpuoti vandenį iš laivo, bandyti jį iškelti į paviršių ir paruošti plukdyti į doką.