Jau pirmosiomis naujo maršruto dienomis paaiškėjo, jog autobusai netalpina visų keleivių piko valandomis.
„Jau Smėlio stotelėje būna pilnas autobusas, o dar panaikino 7.32 laiką. Autobusas į Tauralaukio stotelę atvyko pilnutėlis, mūsų vaikams nebeliko vietos. Nieko prieš vaikus. Ir rajono vaikams reikia transporto, bet prieš paleidžiant pailgintą maršrutą turėjo pagalvoti, kad į vieną autobusą viso rajono ir Tauralaukio vaikų nesugrūsi“, - jau pirmąją dieną socialiniuose tinkluose į naujovę reagavo Tauralaukio gyventojai.
Tauralaukio Respublikos paskyroje feisbuke šios bendruomenės nariai reiškė siūlymus, kad 14-ojo maršruto autobusas piko valandomis važiuotų dažniau. Gyventojai kreipėsi ir į VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“. Įstaigos atstovai, reaguodami į situaciją, jau kitą rytą įvertino situaciją vietoje.
„Klaipėdos keleivinio transporto“ l. e. direktoriaus pareigas Andrius Samuilovas patikino, jog per keletą savaičių tvarkaraštis bus pakoreguotas ir 14-ojo numerio autobusas važiuos dažniau.
„Keleivių srautą matome pagal tai, kiek bilietų pažymėta autobuse. Žinia, kad vaikai ne visada pažymi nuolatinius bilietus, tad paskaičiavome keleivių skaičių ir gyvai sustojimuose. Akivaizdu, kad viešojo transporto naudotojų šioje miesto dalyje per keletą pastarųjų metų labai padaugėjo.
Klipščių stotelėje į 14 numeriu pažymėtą autobusą, važiuojantį į miestą, įlipa ne tik šios gyvenvietės gyventojai, bet ir tie, kurie naudojasi 7-ojo maršruto autobusu, važiuojančiu iš Trušelių iki Klipščių. Reaguodami į tai, derinsime 14-ojo autobuso tvarkaraštį, kad jis važiuotų dažniau. Problemų su šiuo maršrutu ir iki jo pakeitimo buvo daug. Pirmiausia - tai tragiškos būklės Pajūrio gatvė ir saugaus eismo reikalavimų neatitinkantys autobusų sustojimai Tauralaukyje“, - teigė jis.