Šiais metais numatyta įrengti bėgių tepimo įrenginius Vitės kvartale (Klaipėda-Pauostis). Taip pat bus remontuojama pervaža Šilutės plente ir įgyvendinama Klaipėdos geležinkelio mazgo plėtra, kuri truks iki 2030 metų.
Per artimiausią trejų metų laikotarpį atsiras triukšmo ir vibracijos mažinimo priemonės (užtvaros, keičiami langai, auginami želdiniai) Vitės - stoties ir Girulių mikrorajonuose (Dariaus ir Girėno g., Smilties Pylimo g., Geležinkelio g., Stadiono g., Priestočio g., Vasarotojų g., Stoties g., Giruliai).
Iki 2023 metų „Lietuvos geležinkeliai“ taip pat įsipareigojo sugriežtinti prekinių sąstatų, vykstančių Klaipėdos kryptimi, apžiūras.
Kiek visa tai „Lietuvos geležinkeliams“ kainuos? Bendrovės Komunikacijos departamento atstovas Gintaras Liubinas įvardinti konkrečios sumos negalėjo.
„Investicijos į triukšmo mažinimą bus reikšmingos, tačiau tikslios visų priemonių bendros kainos įvardyti šiuo metu nėra galimybės, kadangi dalies priemonių sąmata dar nėra paskaičiuota. Dalis priemonių yra tęstinės, dalis priemonių yra sudėtinė kitų projektų dalis. Šiuo metu vyksta konkursai arba rengiami projektavimo darbai, derinami sprendiniai“, - teigė G. Liubinas.
Tiesa, svarbiausio projekto „Triukšmo mažinimo priemonių geležinkeliuose įrengimas Klaipėdos miesto savivaldybėje. II etapas“ vertė siekia apie 6,29 mln. eurų.
G. Liubinas patikino, kad bendrovė įrengti triukšmą mažinančias priemones sieks kuo greičiau.
„Esame saistomi nustatytų planų ir procedūrų, viešųjų pirkimų organizavimo tvarkos ir terminų, kad darbai būtų suplanuojami ir atliekami skaidriai ir kokybiškai. Taip pat kai kurių projektų parengimas užtrunka dėl tokių priežasčių, kaip derinančiųjų institucijų pastabos poveikio aplinkai vertinimo procedūrų dokumentams“, - sakė G. Liubinas.
Jis priminė, kad į atskirus skubius geležinkelio infrastruktūros taisymo darbus, susijusius su triukšmo mažinimu, bendrovė reaguoja nedelsdama.