Rekordinius perkėlimus 2018-aisiais skaičiavusi įmonė tikisi, kad ir šiemet keliaujančiųjų skaičius bus ne ką mažesnis. Vasaros sezonui, kai besikeliančiųjų skaičius išauga kartais, pradėta ruoštis jau nuo balandžio - atliktas visų keltų profilaktinis patikrinimas. Rastas sprendimas ir kaip išvengti galimų transporto spūsčių, kai dėl rangovo kaltės sustojo Naujosios perkėlos rekonstrukcija.

„Rudenį, prasidėjus darbams, teko išardyti išvažiavimo iš keltų kelią. Tikėjomės, kad pavasarį Naujoji perkėla bus visiškai atsinaujinusi - vietoje trijų eismo juostų atsiras 12, bus sutvarkyti visi inžineriniai tinklai, atlikti kiti darbai. Vis dėlto rangovas nesilaikė savo įsipareigojimų, todėl vasaros sezoną pasitinkame ne visai taip, kaip norėjome. Tačiau mūsų klientai jokių nepatogumų tikrai nepajus. Išardytas išvažiavimo kelias jau atstatytas, tad eismo srauto pralaidumas išlieka toks pat, kaip ir kasmet“, - neabejoja „Smiltynės perkėlos“ technikos ir saugios laivybos direktorius Mindaugas Čiakas.

Šalia išvažiavimo kelio artimiausiu metu bus įrengta ir atskira juosta pėstiesiems bei dviratininkams. Saugumą užtikrins specialūs atitvarai. Šiuo metu jau ruošiamasi kito rangovo paieškai, kuris užbaigtų Naujosios perkėlos infrastruktūros rekonstrukciją. Konkursą planuojama skelbti artimiausiu metu.

Vasarą Naujojoje perkėloje dirba trys keltai, kurie per piką kelia net be grafiko, kad visi klientai kuo greičiau pasiektų kelionės tikslą. Pavyzdžiui: vasaros mėnesiais vidutiniškai kas mėnesį perkeliama apie 100 tūkst. transporto priemonių. Senojoje perkėloje, kur vienas keltas ir keliasi tik pėstieji bei dviratininkai, apkrovos dar didesnės, čia praėjusią liepą ir rugpjūtį buvo perkelta beveik 950 tūkst. žmonių.