Prie šio projekto įgyvendinimo prisideda didžioji dalis VLG grupės įmonių. Projektavimo darbus atlieka įmonė „Western Baltic Engineering“. Jau užbaigtas ir kvalifikacinei bendrovei „Bureau Veritas“ (BV) derinimui pateiktas bazinis kelto projektas. Taip pat baigiami korpuso ir sistemų 3D modeliavimo darbai, baigiama rengti gamybinė darbinė dokumentacija, užsakyti laivo įrengimai, rašoma pranešime žiniasklaidai.

AB „Smiltynės perkėla“ generalinis direktorius Mindaugas Čiakas įsitikinęs, kad naujasis keltas ne tik papildys įmonės laivų rikiuotę, bet ir pagerins bendrovės teikiamų paslaugų kokybę, atvers naujas perspektyvas dar labiau išplėsti veiklos apimtis.

„Visa mūsų bendrovės komanda nekantriai laukia tos dienos, kai keltas bus pastatytas ir pradės kursuoti. Siekdami patenkinti mūsų klientų poreikius ir toliau užtikrinti aukštą teikiamų paslaugų kokybę, privalome tapti dar modernesniais ir žengti koja kojon su naujovėmis. Neabejojame, kad ši investicija atneš teigiamą naudą tiek bendrovei, tiek ir visiems mūsų klientams. Džiaugiamės glaudžiu ir produktyviu bendradarbiavimu su profesionalia projektuotojų komanda ir būsimo kelto statytojais. Bendromis pastangomis mums pasisekė atrasti optimaliausius sprendimus, o dabar laukime rezultatų“, − teigė M.Čiakas.

„Smiltynės perkėlai“ statomas 60 metrų ilgio ir 14 metrų pločio universalus keleivinis-krovininis keltas. Laivu bus galima pervežti iki tūkstančio keleivių arba ne mažiau kaip 40 lengvųjų automobilių ir 600 keleivių, arba aštuonis krovininius automobilius, kurių kiekvieno bendroji masė siekia iki 44 tonų. Kelto korpusas bus konstruojamas iš plieno, o antstatas – iš aliuminio. Planuojama, kad keltas dirbs tiek Naujosios, tiek Senosios perkėlos terminaluose.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)