Klaipėdiečiai neteko kantrybės - Baltijos prospekte įrengti naujieji šviesoforai vis neįjungiami.
„Pikta dėl to, kad šiame prospekte buvo panaikintos pėsčiųjų perėjos, o naujai pastatyti šviesoforai nedega, tad kaip žmonėms pereiti gatvę? Dabar bėga visi per gatvę rizikuodami savo gyvybėmis ir tiek“, - piktinosi vienas klaipėdietis.
UAB „Gatvių apšvietimas“ vadovas Dangeras Aleksandrovas teigė, kad nei Baltijos, nei Jūrininkų prospekte įrengti šviesoforai iki šiol jiems nėra perduoti, tad ir situacijos komentuoti negali.
„Sunku ką nors komentuoti, nes jie dar neatiduoti mums eksploatuoti“, - minėjo D. Aleksandrovas.
Klaipėdos miesto savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda paaiškino, kad tokia situacija susidarė dėl to, kad buvo problemų su Energetikos inspekcija.
„Šiuo metu Klaipėdoje nėra specialistų, aptarnauja kauniečiai, jie turi daug objektų, dar atostogos įsipainiojo, tad taip ir susiklostė“, - paaiškino L. Dūda.
Tačiau, jo žiniomis, šviesa tunelio gale jau matyti - esą žadama šviesoforus įjungti gal net dar šią savaitę.
„Rangovas suderinęs su Energetikos inspekcija ir gavęs pažymą planuoja įjungti. Gal ir šį penktadienį“, - vakar sakė Miesto ūkio departamento direktorius.
Su darbus atliekančios įmonės „Maniga“ vadovybe susisiekti ir pasitikslinti aplinkybes, deja, nepavyko. Telefonu atsiliepusi darbuotoja paaiškino, kad ir įmonės vadovas, ir komercijos direktorius išvykę į komandiruotę užsienyje. Mobiliojo telefono vadovas nekėlė.
„Vakarų eksprese“ jau rašėme, kad 2017 metų pabaigoje Klaipėdos miesto savivaldybės saugaus eismo komisija pageidavo didinti pėsčiųjų saugumą. Dėl to buvo priimtas sprendimas įrengti šviesoforų su mygtuko paspaudimu Baltijos prospekte, Taikos prospekte ties Žvejų rūmais ir Šilutės plente ties „Klaipėdos energijos“ pastatu. Iš viso - penkis šviesoforus. Buvo aiškinama, kad šviesoforai bus su laiko apskaitos displėjais. Ties pėsčiųjų perėjomis įrengti sensoriniai iškvietimo pulteliai, pritaikyti žmonėms, turintiems negalią.
Saugaus eismo komisija sprendimą įrengti daugiau šviesoforų mieste motyvavo tuo, kad kai kurios pėsčiųjų perėjos buvo pavojingos. Jų nuomone, gatvėse, kur eismas vyksta trijomis eismo juostomis kiekviena kryptimi nereguliuojamos pėsčiųjų perėjos yra nesaugios.