Ryte į darbus skubantys klaipėdiečiai važiuodami iš pietinės dalies Šilutės pl. į spūstį pateko jau praktiškai nuo Statybininkų prospekto.
Sudėtinga eismo situacija buvo ir važiuojant Statybininkų pr. tęsiniu, Lypkių gatve.
Antradienį bendrovė „Kauno tiltai“ ties Baltijos pr. estakada pradėjo dviejų požeminių pėsčiųjų perėjų įrengimo darbus. Dėl to eismas laikinu žiedu vyksta tik dviem eismo juostomis. Įvažiavimas į žiedą iš pietinės dalies nukreiptas kairiąja Šilutės plento dalimi.
„Autobusams labai sudėtinga persirikiuoti, vairuotojai juos užleidžia, tačiau labai stabdomas eismas. Taip pat trūksta perspėjamųjų ženklų, kurie iš anksto informuotų apie pasikeitusį eismo organizavimą“, – „Vakarų ekspresui“ sakė spūstyje strigusi klaipėdietė.
Anot jos, vairuotojai iš įpratimo dar važiuoja pagal anksčiau buvusią eismo organizavimo tvarką.
Socialiniuose tinkluose žmonės dalinosi nuomonėmis, kad nematė informacijos apie eismo pasikeitimus.
Nors jau praėjusią savaitę Klaipėdos savivaldybė buvo išplatinusi naują eismo organizavimo schemą. Ja dalinosi ir „Vakarų ekspresas“, informacija sklido socialiniuose tinkuose. Tačiau neatidžiausi vairuotojai tik savo laiko sąskaita sužinojo apie permainas.
Mažiau problemų kilo vairuotojams, važiuojantiems Šilutės pl. iš šiaurinės Klaipėdos dalies. Šia kryptimi eismo organizavimas nesikeitė, spūstys piko metu neviršijo įprastinių.
Pranešimų negavo
Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato (Klaipėdos AVPK) Kelių policijos skyriaus viršininkas Mindaugas Džermeika „Vakarų ekspresui“ sakė, kad trečiadienio ryte policija negavo pranešimų dėl sudėtingos eismo situacijos Šilutės pl.
Jis pataria vairuotojams atidžiau planuoti savo keliones, rinktis alternatyvius maršrutus arba ne piko valandas, būti kantriems ir kelyje elgtis pagarbiai.
Buvo ir tokių vairuotojų, kurie socialinėje erdvėje piktinosi, kad policija nereguliuoja eismo.
Tačiau norėdami, kad į spūstis būtų reaguojama operatyviau, eismo dalyviai turėtų ne vien informacija dalinti socialiniuose tinkluose, bet apie tai informuoti ir tiesiai Kelių policiją. Patogiausia tai padaryti skambinant Bendrojo pagalbos centro telefonu 112.
Paskutinis apribojimas
Baltijos estakados projektą vykdančios bendrovės „Kauno tiltai“ statinio statybos vadovas Aurimas Garbačiauskas „Vakarų ekspresui“ sakė, jog požeminių perėjų rytinėje sankryžos dalyje įrengimas užtruks iki vasaros pabaigos.
Darbų pabaiga numatyta rugpjūčio 25 dieną.
„Greičiau tikrai neplanuojame. Terminai ir taip labai glausti“, – sakė A. Garbačiauskas.
Anot jo, spūstys nepadeda ir pačios estakados darbų organizavimo procesui. Esant sudėtingai situacijai, kai į statybų aikštelę negali privažiuoti pačios statybų įmonės technika, „Kauno tiltai“ prašo ir policijos pagalbos, kad pareigūnai padėtų reguliuoti eismą.
„Išnagrinėjome visus variantus. Galimybės įrengti papildomų eismo juostų nėra. Pasirinktas geriausias įmanomas variantas iš visų“, – sako A. Garbačiauskas.
Anot jo, vairuotojai turi dar šiek tiek apsišarvuoti kantrybe. Tačiau dabartinis eismo ribojimas šiame transporto mazge jau turėtų būti paskutinis.
Nuo 2020 metų vykdoma Baltijos pr. estakados statyba turi būti baigta kitų metų pirmąjį ketvirtį. Projekto vertė – beveik 40 milijonų eurų.
Tačiau artimiausiu metu turėtų prasidėti geležinkelio viaduko Vilniaus pl. rekonstrukcija. Po juo planuojama įrengti naują įvažiavimą į Klaipėdos LEZ teritoriją.
Sutartį dėl šio projekto įgyvendinimo Klaipėdos savivaldybė pasirašė su Latvijos įmone AS „LNK Industries“. Jos vertė – 5,6 milijono eurų.
Kartu numatoma išplatinti esamą Vilniaus plento dangą ir kelio sankasą viadukų prieigose. Bus įrengtas ir 3 m pločio pėsčiųjų bei dviračių takas nuo Klaipėdos LEZ.
Vykdant šiuos rekonstrukcijos darbus taip pat galimi tam tikri eismo apribojimai.