Edmundo Fryko projektuotas pastatas pasižymėjo įdomiu dekoru. Pastato projektas buvo sukurtas imituojant ankstyvojo moderno stilistiką. Įdomu atkreipti dėmesį į tai, kad ir kituose Europos miestuose, nepaisant modernių metalo konstrukcijų peronuose, geležinkelio stočių pastatai dažniausiai buvo gana puošnios architektūros, persmelkti istorizmo.
Kaip pastebi vienas žymiausių XX a. architektūrologų N. Pevsneris: „Tarptautinis modernizmas dar ilgai neprigijo geležinkelio stočių statyboje. Bene vienintelis tarpukario laikotarpio panašios stilistikos stoties objektas – Florencijos stotis, statyta 1934–1936 (G. Michelucci)“.
Tiesa, čia derėtų pastebėti, kad netgi istoristinės architektūros geležinkelio stotys Lietuvoje buvo kur kas paprastesnės. Marijampolės stotis su „puošniu vandentiekio bokštu, kuriame buvo numatyta įrengti ir laikrodį“ Lietuvos geležinkelio stočių istorijoje, be abejo, užima išskirtinę vietą.
Adresas: Marijampolės sav., Marijampolės m., Stoties g. 2