Tačiau maršrutus atnaujinančių bendrovių vadovai pabrėžia, kad nors reisus atnaujina, bet keleivių srautai siekia tik apie 50 proc. buvusio iki karantino.
Atnaujinti neskuba
Bendrovės „Panevėžio autobusų parkas“ vadovas Arnoldas Gražys aiškino, kad neskuba atnaujinti visų iki karantino buvusių tarpmiestinių reisų.
„Stebime rinką, keleivių srautus ir pagal juos atnaujiname reisus. Iki karantino tarpmiestinių reisų turėjome 76. Atnaujinome – 22 reisus. Stengiamės nedubliuoti maršrutų, kuriais jau važiuoja kitų firmų autobusai. Kol kas atnaujinome tiek, kiek manome būtina atnaujinti. Be to, daug kas priklauso nuo keleivių“, – pasakojo A. Gražys.
Į Palangą dar neveža
Pasak Panevėžio autobusų parko generalinio direktoriaus, tarp atnaujintų maršrutų dominuoja reisai į Vilnių, Kauną, Šiaulius, Klaipėdą.
„Kol kas neatnaujinome reiso į Klaipėdą per Šventąją ir Palangą. Keleivių srautas per menkas, jeigu padaugės keliaujančių poilsiui į Palangą, reisas bus atnaujintas. Norime, kad tarpmiestiniai reisai būtų rentabilus – pustuščių autobusų nesinori leisti važiuoti. Esame priversti skaičiuoti pinigus“, – teigė bendrovės vadovas A. Gražys.
Atnaujino daugiau reisų
Nuo praėjusios savaitės pabaigos įmonė „Kautra“ atnaujino daugiau reisų į Vilnių, Šiaulius, Šventąją, Druskininkus, Mažeikius ir kitus miestus.
Tuo metu „Toks“ įmonė Lietuvoje atnaujino 34 maršrutus, arba apie 70 proc., skaičiuojant pagal ridą. Tačiau keleivių, anot jo, sugrįžo tik apie 30 proc., o srautams atsigauti neleidžia mažas keliaujančių studentų ir senjorų skaičius.
Tikisi didesni keleivių srauto
Vyriausybei panaikinus kai kuriuos ribojimus – nebeliko reikalavimo sėdėti autobusuose šachmatine tvarka, riboti keleivių skaičių, lipti per galines duris, todėl tikimasi, kad vasarą padidės keleivių srautas į pajūrį.
Įmonių vadovai pabrėžė, kad autobusuose toliau rekomenduojama dėvėti kaukes, autobusai yra dezinfekuojami, juose yra dezinfekcinio skysčio.
Karantino sąlygoms švelnėjant, balandį vežėjai po truputį pradėjo atnaujinti keleivių pervežimus atšauktais maršrutais.