Kaip pasakojo jos pradžioje patalpas turintis verslininkas, trečiadienį į darbus J. Janonio g. skubantys vairuotojai nustėro – gatvės viduryje iš po nakties atsirado dvi ištisinės linijos, draudžiančios važiuojantiesiems nuo žiedo sukti į kairę gatvės pusę, kur įsikūrę apie kelios dešimtys įvairių verslo subjektų.
„Į savo teritoriją ties J. Janonio gatvės 3-iuoju numeriu galime įvažiuoti per du įvažiavimus, bet per abu – dvi ištisinės linijos. Vadinasi, turėčiau važiuoti iki pat gatvės pabaigos, kad galėčiau apsisukti ir grįžęs atgal įsukti į savo įmonės teritoriją. Su lengvąja mašina tai didelių problemų nesudarytų, bet su didesniu sunkvežimiu J. Janonio ir Pramonės gatvių sankryžoje tą padaryti sudėtinga. Reikėtų važiuoti vos ne iki Laisvosios ekonominės zonos, kad būtų galima apsisukti ir vėl grįžti atgal“, – pasakojo verslininkas.
Jo teigimu, vien į jų teritoriją kasdien užsuka kelios dešimtys sunkiasvorių transporto priemonių.
„Žmonės pasipiktinę ir dažniausiai kerta ištisines linijas. Jeigu atvažiuotų policijos pareigūnai, nespėtų baudų rašyti. Nežinia, ko siekiama – ar šią gatvę padaryti patrauklesne verslui ir čia dirbantiems žmonėms, ar pasipinigauti“, – piktinosi J. Janonio g. įsikūrusios įmonės savininkas.
Įsukimai – kas 150 metrų
Tai jau ne pirmas kartas, kai J. Janonio gatvės ženklinimas sukelia nepatogumų gyventojams. Praėjusiais metais pėsčiųjų salelė buvo įrengta prieš pat įvažiavimą į kelių įmonių teritoriją. O automobilių stovėjimo vietos sužymėtos atmestinai – ten, kur po lietaus buvo balos, linijos nenubrėžtos. Kilus vairuotojų pasipiktinimui gatvės ženklinimas buvo patikslintas ir prie įvažiavimų į įmonių teritorijas pažymėtos punktyrinės linijos.
Panevėžio savivaldybės Miesto infrastruktūros skyriaus vedėjo Daliaus Vadlugos teigimu, šią savaitę J. Janonio gatvė sužymėta pagal visus saugumo reikalavimus ir suderinus su atitinkamomis institucijomis – policija bei Panevėžio savivaldybės administracija.
„Tai yra keturių juostų gatvė, pagal jai suteiktą kategoriją įvažiavimai į teritorijas gali būti tik kas 150 metrų – ten, kur intensyviausias judėjimas“, – aiškino D. Vadluga.
Anot jo, natūralu, kad naujovės sukelia nepasitenkinimą, tačiau jos reikalingos užtikrinti visų eismo dalyvių saugumui.
„Ne be reikalo buvo nubraižytos dvi ištisinės juostos. Vairuotojai, kuriems dėl to kyla nepatogumų, turėtų dabar kiek kitaip planuotis savo maršrutus į darbą ar iš jo“, – patarė D. Vadluga.