Sudėtingas vairavimas
Naujienų portalo JP redakciją pasiekė skundas iš gamybinės įmonės „Plastara“, esančios J. Janonio g.
Pasak „Plastaros“ buhalterės Editos, į įmonę kasdien atvažiuoja sunkiasvoriai automobiliai su kroviniu.
„Per dieną jų būna keli. Vieni atveža krovinius, kiti išveža. Kai pamatėme, kaip statoma pėsčiųjų perėjos salelė – netekome žado. Sunkvežimiai, atvažiavę iš Pušaloto gatvės pusės, už salelės negali sukti į kairę – draudžiamos linijos neleidžia. Sukti į dešinę taip pat negalima – trukdo ta pati salelė. Kreipėmės į Panevėžio savivaldybę. Patarė surašyti raštą ir jame pristatyti situaciją. Net norėjome kreiptis į teisininkus, kad surašytų tinkamai, bet nusprendėme to nedaryti“, – pasakojo „Plastaros“ darbuotoja ir teigė, kad tuo pačiu įvažiavimu naudojasi ir daugiau įmonių.
Baloje nežymėjo
Tą pačią dieną redakciją pasiekė dar viena žinia iš J. Janonio gatvės. Šįsyk istorija buvo palydėta ne tik žodžiais, bet ir filmuota medžiaga.
„Atvežėme grūdus ir sustojome netoli „Malsenos“ – prie automobilių parkavimo aikštelės ties 9 numeriu pažymėtu pastatu. Aikštelėje darbavosi žmonės – žymėjo automobilių stovėjimo vietas baltomis linijomis. Kai atvažiavau antrą kartą, linijos buvo jau pažymėtos. Bet labai įdomiai pažymėtos. Tose vietose, kur bala, linija nuvesta tiek, kiek leido bala. Vietomis bala tokia didelė, kad neleido žymėti linijų. Tai liko tik toks trumpas pabrūkšniavimas“, – stebėjosi kelio ženklų žymėjimo specialistų darbu vairuotojas Ramūnas ir sakė, kad jis būtų žymėjimą atlikęs, kai bala išdžius.
Įrengta pagal projektą
Panevėžio miesto savivaldybės projektų vadovas Tadas Stanikūnas naujienų portalui JP teigė žinąs apie, kurioziškas situacijas J. Janonio gatvėje.
„Pradėjus žymėti J. Janonio gatvę, atsirado keblumų. Salelė ties J. Janonio g. 1 įrengta pagal projektą ir tik ją įrengus paaiškėjo neatitikimai. Problemą su įvažiavimu žinau ir ji bus sprendžiama penktadienį – Savivaldybėje įvyks Eismo saugumo komisijos posėdis. Manau, ir bus viskas išspręsta. Paaiškės, ar gatvės žymėjimo projektas teisingas“, – aiškino T. Stanikūnas ir pridūrė:
„J. Janonio gatvė – problematiška. Eismas joje didelis ir saugios salelės išdėstytos taip, kad gatve transportas važiuotų neviršydamas greičio, bet matyt gal šiek tiek apsirikta su jų įrengimo vietomis. Antra vertus, gatvės žymėjimo darbai dar nebaigti ir nesame sumokėjo pinigų už darbus. Juolab kad neklysta tas, kuris nieko nedaro. Klaidas dar galima ištaisyti.“
Žymės dar kartą
T. Stanikūnas teigė, jog jau teko matyti ir filmuotą medžiagą, kaip J. Janonio gatvėje sužymėtos linijos automobilių stovėjimo aikštelėje.
„Žymėjimo darbus J. Janonio gatvėje atlieka bendrovės „Eurovia Lietuva“ samdyta įmonė. Jiems, kaip jau sakiau, už darbus dar nesumokėta, o darbai nepriimti. Darbininkai turės grįžti ir tinkamai pažymėti linijas“, – sakė T. Stanikūnas.
Projektas
Įgyvendinant projektą bus sutvarkytos J. Janonio g. dalies prieigos: atnaujinamos esamos ir įrengtos naujos automobilių stovėjimo aikštelės, įrengiamos eismo saugumo priemonės, modernizuojamas apšvietimas, tvarkomi želdynai, atnaujinamas pėsčiųjų ir dviračių takas iki Kultūros ir poilsio parko pėsčiųjų tilto.
Tikimasi, kad projektu sukurta viešoji infrastruktūra taps patrauklesnė verslui bei miesto bendruomenei, gerins Panevėžio įvaizdį, didins miesto investicinį patrauklumą.
Bendra projekto vertė – per 2 mln. eurų, iš jų beveik 1,85 mln. eurų – Europos Sąjungos investicijos, po 151 148 eurų – iš valstybės ir Panevėžio miesto savivaldybės biudžeto.