Sunkvežimiams sudėtinga važiuoti
Tuomet kalbinta gamybinės įmonės „Plastara“ buhalterė Edita aiškino, kad į įmonę kasdien atvažiuoja sunkiasvoriai automobiliai su kroviniais ir transporto priemonėms sudėtinga įvažiuoti ir išvažiuoti.
„Per dieną reisų būna keli. Vieni atveža krovinius, kiti išveža. Kai pamatėme, kaip statoma pėsčiųjų perėjos salelė – netekome žado. Sunkvežimiai, atvažiavę iš Pušaloto gatvės pusės, už salelės negali sukti į kairę – draudžiamos linijos neleidžia. Sukti į dešinę taip pat negalima – trukdo ta pati salelė. Kreipėmės į Panevėžio savivaldybę“, – sakė ji.
Surengė posėdį
Panevėžio miesto savivaldybės projektų vadovas Tadas Stanikūnas naujienų portalui JP teigė žinąs apie, kurioziškas situacijas J. Janonio gatvėje ir sakė, kad problemą nagrinės Saugaus eismo komisija.
Pasak T. Stanikūno, Saugaus eismo komisijos posėdis įvyko ir nuspręsta pagal galimybes sudaryti visiems eismo dalyviams kuo geresnes eismo sąlygas, bet išlaikant reikiamus saugumo reikalavimus.
„J. Janonio gatvėje praėjusią savaitę atliktas horizontalus ženklinimas, kuris sukėlė nepatogumų šioje gatvėje dirbantiems žmonėms ar vežantiems krovinius. Šią savaitę ženklinimas patikslintas ir numatytos punktyrinės – transporto priemonės galės sukti į kairę. Taip pat panaikinti nukreipiamieji kelių eismo ženklai, leidžiantys važiuoti tik į dešinę pusę“, – pristatė pataisymus projekto vadovas ir pridūrė:
„Tačiau saugos salelių negalima atsisakyti – turime užtikrinti saugumą ir pėstiesiems, ir dviratininkams, kurie per perėją vesis dviratį į kitą gatvės pusę, todėl turės sustoti pusiaukelėje dėl gatvėje vykstančio aktyvaus eismo.“
Pakeitė ženklo dydį
Pasiteiravus, kaip bus su nukreipiamaisiais ženklais saugos salelėse, projekto vadovas T. Stanikūnas paaiškino:
„Saugos salelėse nukreipiamieji ženklai bus įrengti paties mažiausio dydžio, kad užtikrintų matomumą, o transporto priemonėms nesusidarytų papildomos kliūtys. Be to, probleminėje vietoje – išvažiavimas iš teritorijos J. Janonio g. 1 – priešais „Lietkabelio“ gamyklos pastatą bus pakeistas ir pėsčiųjų perėjos ženklo tvirtinimo būdas. Jis pritvirtinamas šonu prie apšvietimo atramos, kad susidarytų kuo didesnė erdvė sunkiasvorėms mašinoms.“
Spręs problemas
Panevėžio miesto savivaldybės projektų vadovas T. Stanikūnas naujienų portalui JP žadėjo, kad ateityje visos problemos įgyvendinant projektą J. Janonio gatvėje bus sprendžiamos.
„Spręsime pagrįstas problemas, nes ne tik užsakovas, bet ir rangovas bei projektuotojai siekia, kad objektas būtų tinkamas naudoti, bet suderinti visų eismo dalyvių poreikius kartais – labai sudėtinga. Beje, iki darbų pabaigos automobilių sustojimo, stovėjimo vietų ženklinimas taip pat bus atliktas tikrai tinkamai. Ten kur kaupiasi vanduo per šaligatvį bus įrengtas linijinis drenažas, kad vanduo patektų į gatvėje esanti lietaus surinkimo šulinėlį“, – teigė T. Stanikūnas ir priminė:
„Žymėjimo darbus J. Janonio gatvėje atlieka bendrovės „Eurovia Lietuva“ samdyta įmonė. Jiems, kaip jau sakiau, už darbus dar nesumokėta, o darbai nepriimti. Darbininkai turės grįžti ir tinkamai pažymėti linijas. Tikimės išspręsti visas problemas iki darbų pabaigos – lapkričio mėnesio vidurio, nors dar yra ir galimybė rangovui pratęsti sutartį porai mėnesių.“