Vienos „Rimi“ parduotuvės statybos jau prasidėjo Ragaudžių g. 2, o kita atsiras – Smėlynės g. 74.
Leidimas prekybos paskirties pastato Ragaudžių g. 2 statybos projektui išduotas sausio 30 dieną. Statytojas – bendrovė „Baltisches Haus“. Projektuotojas – G. Diržio projektavimo įmonė. Pastato bendras plotas – 1664,25 m².
Patalpas nuomos
Prekybos tinklo „Rimi“ viešųjų ryšių vadovė Giedrė Buivydienė naujienų portalui JP patvirtino, kad šiais metais Panevėžyje duris atvers dar dvi „Rimi“ parduotuves.
„Dar šiemet pakviesime panevėžiečius į dar dviejų naujų „Rimi“ parduotuvių atidarymus – Ragaudžių ir Smėlynės gatvėse. Ragaudžių g. 2 šiuo metu vyksta intensyvūs statybų darbai – čia jau šią žiemą iškils „Rimi Super“ formato parduotuvė. Statybų darbai atliekami komercinio NT vystymo ir valdymo bendrovės „Baltisches Haus“ užsakymu, su kuria pasirašėme patalpų nuomos sutartį. Tai bus pirmoji „Rimi“ parduotuvė, statoma kartu su ilgametę patirtį prekybos centrų vystymo ir valdymo srityje turinčia „Baltisches Haus“, o „Rimi“ bus didžiausias šio pastato patalpų nuomininkas“, – aiškino G. Buivydienė ir tęsė:
„Tai bus aplinkai draugiška A plius energinio efektyvumo klasės parduotuvė, kurioje bus įrengta naujos kartos CO2 šaldymo įranga, nedidinanti šiltnamio efekto. Kaip įprasta, parduotuvė bus pritaikyta darbuotojams su negalia bei patogi apsipirkti negalią turintiems pirkėjams.“
Vyksta projektavimo darbai
Pasiteiravus apie kitos parduotuvės atidarymą Smėlynės gatvėje, prekybos tinklo viešųjų ryšių vadovė G. Buivydienė pristatė:
„Tuo tarpu Smėlynės g. 74 naujoji „Rimi“ įsikurs „Rimi Baltic“ priklausančiame pastate. Šiuo metu čia vyksta projektavimo darbai, o į parduotuvės atidarymą panevėžiečius planuojame pakviesti jau šių metų lapkritį.“
Pasak G. Buivydienės, abi naujosios „Rimi“ bus kasdienės parduotuvės visiems poreikiams, kuriose pirkėjai galės greitai ir patogiai apsipirkti.
„Čia bus galima įsigyti šviežio maisto, rasti puikių pasiūlymų bei didelį mažiausios kainos prekių pasirinkimą – tarp jų ir mūsų privačios etiketės produkcijos, kuri pasižymi ne tik aukšta kokybe, bet ir labai patrauklia kaina. Tikimės, kad panevėžiečiai labai greitai pamėgs naująsias parduotuves ir jos taps geriausiomis vietomis apsipirkti šiuose rajonuose“, – teigė „Rimi“ prekybos tinklo viešųjų ryšių vadovė ir sakė per abi parduotuves planuojama skurti apie 40 naujų darbo vietų.
Numatyta plėtra
Šiuo metu Panevėžyje yra dvi „Rimi“ parduotuvės – prekybos centre „Ryo“ Savitiškio bei Klaipėdos gatvėse, tad netrukus „Rimi“ parduotuvių skaičius Panevėžio mieste padvigubės.
Šie metai yra intensyvios „Rimi“ tinklo plėtros pradžios laikotarpis. Šiemet Lietuvoje planuojame atidaryti bent penkias naujas „Rimi“ parduotuves, kitąmet – devynias, o 2021, 2022 ir 2023 metais – po dvylika parduotuvių kasmet, arba po parduotuvę kas mėnesį.
2023 metų pabaigoje planuojama padvigubinti „Rimi“ tinklą iki 100 parduotuvių.
Miestas perspektyvus
„Newsec“ Tyrimų ir analitikos grupės Baltijos regione vadovas Mindaugas Kulbokas naujienų portalui JP aiškino apie didžiųjų parduotuvių plėtrą ir sakė, kas įtakoja parduotuvių statybas.
„Didžiųjų parduotuvių plėtrą miestuose įtakoja keletas dalykų. Vienas iš jų – konkurencija rinkoje, atsižvelgiant į gyventojų pajamas. Pagrindinis dalykas, kodėl plečiasi parduotuvių tinklai – noras užimti rinkos dalį. Rinkos dalis auga dviem būdais. Vienas iš jų – Panevėžys yra perspektyvus ekonomine prasme. Tai ir LEZ‘as, ir Norvegijos įmonės bei kuriasi naujos įmonės. Be to, negalima sakyti, kad Panevėžys traukiasi. Tai subalansuotas miestas – išvykstančiųjų ir atvykstančiųjų prasme. Kai mieste atsiranda pramonės įmonės, sugrįžtančiųjų skaičius į gimtinę auga. Matyt besikuriančių prekybos centrų vadovai mato augančias pajamas ir perspektyvas“, – kalbėjo M. Kulbokas ir teigė, kad šios priežastys turi įtakos naujoms parduotuvėms statyti.
Ambicijos kyla
Pasak jo, prekybos tinklai stipriai konkuruoja dėl rinkos dalies.
„Prekybos tinklas „Lidl“ pakankamai agresyvus, bet dirba pakankamai efektyviai, norėdamas aplenkti „Rimi“ prekybos tinklą. Tuomet sukyla ir „Rimi“ ambicijos bei noras plėstis. Tai, manau, prekybos tinklai nesiplėstų Panevėžyje, jei nematytų perspektyvos“, – sakė Tyrimų ir analitikos grupės Baltijos regione vadovas M. Kulbokas ir pridūrė:
„Tuo tarpu vartotojas turi pasirinkimą. Manau, kad vartotojui didžiausia nauda iš prekybos tinklų plėtros. Juolab kad konkuruodami prekybos tinklai tarpusavyje, peržiūri kainodarą: kuo arčiau parduotuvės viena kitos, tuo labiau reikia peržiūrėti kainas, nors prekių kainų skirtumas bus tik centai. Vartotojas šitoje vietoje tik laimės, kai tarpusavyje dėl kainų Panevėžyje kovos prekybos tinklai.“