Informacija pasirodė pavėluotai
Apie įvykusią vandentiekio avariją panevėžiečiai sužinojo tik iš žiniasklaidos ir socialinių tinklų. Oficialiame bendrovės „Aukštaitijos vandenys“ interneto tinklalapyje jokios informacijos apie vandentiekio avariją nebuvo.
Ji atsirado daug vėliau, kai jau buvo pradėtas tiekti vanduo, o avarijos likvidavimo pamainos meistras išsiaiškino, kur ir kaip įvyko avarinė situacija.
Priminsime, kad pirmadienio vakarą vandens neturėjo didžioji dalis miesto vakarinės dalies: Kniaudiškių, Projektuotojų, Molainių, Klaipėdos, F. Vaitkaus, Statybininkų, Ateities gatvėse, Tulpių mikrorajone.
Trūko magistralinis vamzdis
Bendrovės „Aukštaitijos vandenys“ generalinis direktorius Saulius Venckus naujienų portalui JP aiškino, kad vandentiekio avarija įvyko, nes trūko magistralinis vamzdis.
„Trūko pusės metro diametro vamzdis. Kodėl jis trūko, pasakyti negaliu. Kai atkasime vamzdį, tuomet bus galima pateikti daugiau informacijos. Vandens nutekėjo nemažai. Kol avarija nebuvo lokalizuota, vandens padavinėjome du kartus daugiau nei paprastai. Galėjo nutekėti apie 1 500 kubinių metrų vandens, bet nuostoliai bendrovei yra dėl didesnio sunaudoto elektros kiekio. Avarijos padariniai pradėti likviduoti“, – kalbėjo S. Venckus ir teigė, kad gyventojai tikrai nepajus finansinės naštos – geriamojo vandens kainos nepasikeis.
Informaciją išsiųsti – sudėtinga
Pasiteiravus, kodėl panevėžiečiams nebuvo pranešta apie vandentiekio avariją bent trumpomis žinutėmis, bendrovės generalinis vadovas S. Venckus teisinosi, kad tai buvo padaryti sudėtinga.
„Apie įvykius ar pasikeitimus bendrovėje panevėžiečiams į telefonus informaciją išsiunčiame, bet ši avarija buvo apėmusi didelį plotą – praktiškai apėmė beveik visą Panevėžį, todėl buvo sudėtinga išsiųsti pranešimus. Nebuvo aišku, kas neturi, o, kas turi geriamąjį vandenį. Pavyzdžiui, daugiaaukščiuose namuose iki trečio aukščio ir privačių namų gyventojai vandenį turėjo“, – kalbėjo S. Venckus.