Savivaldybės tarybos sprendimu, visais miesto ir priemiesčio reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutais Tauragės rajone neatlygintinai galės naudotis visi rajono gyventojai ir svečiai.

Tikimasi, kad tai leis pritraukti naujų darbuotojų, mažins automobilių keliamą taršą bei triukšmą, didins socialinių bei kitų paslaugų prieinamumą rajone, padės spręsti automobilių stovėjimo vietų trūkumą mieste.

Pasak Tauragės mero Dovydo Kaminsko, iki šiol rajono gyventojai visuomeniniu transportu naudojosi vangiai – autobusus rinkosi tik apie 2 proc. gyventojų, didžioji dalis – neturintys savo transporto neturintys ar mažiausiai uždirbantys, t. y. mokiniai, senjorai, neįgalieji, bilietus įsigyjantys su lengvatomis.

„Jau kurį laiką ieškojome sprendimo būdų, kurie padėtų ne tik pritraukti daugiau gyventojų naudotis visuomeniniu transportu, palengvintų mažiausiai uždirbančių ir aktyviai autobusais besinaudojančių gyventojų finansinę naštą, bet ir prisidėtų prie ekologinės situacijos gerinimo rajone“, – pranešime teigia D. Kaminskas.

Šiemet savivaldybė viešojo transporto kompensacijoms – nemokamam moksleivių vežimui į ugdymo įstaigas, moksleivių ir senjorų lengvatoms ir nuostolingiems maršrutams dengti numatė 900 tūkst. eurų.

Savivaldybės atstovų teigimu, iš visuomeninio transporto keleivių surenkama tik nedidelė pajamų suma – apie 50 tūkst. eurų per metus, todėl šių išlaidų dengimas iš savivaldybės biudžeto nebus didelė finansinė našta.

Šiuo metu Tauragės autobusų parkui priklauso 34 autobusai, kurių amžiaus vidurkis – 6 metai, trys iš jų – elektriniai, o artimiausiuose plėtros planuose – dar keli nauji elektriniai autobusai. Pasak savivaldybės, elektra varomas transportas leidžia užtikrinti mažą pervežimo kainą – apie 7 centus už kilometrą.

Autobusų parko direktorius Rimantas Martinavičius teigia, kad šiuo metu renkama informacija apie maršrutų poreikį, vietas, kur viešasis transportas nepasiekia gyventojų, svarstoma maršrutus dažninti, plėsti autobusų stotelių tinklą.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (27)