Iš tikrųjų tikslas yra ne juos pažaboti, o priversti saugiai važinėti jiems skirtu taku. Problema – Žemaičių, Medelyno ir Kulių gatvių sankryža, esanti ties Plungės ir Varkalių gyvenvietės riba. Nuo miesto pusės link Varkalių specialiu taku važiuojantys dviratininkai privalo kirsti Žemaičių gatvę. Viskas čia būtų gerai, jei ne aukšta vienos sodybos tvora, kuri vairuotojams, atvažiuojantiems Žemaičių gatve, trukdo iš toliau pamatyti atvažiuojančius dviratininkus. Dėl to šie išnyra prieš pat automobilį.
Mažiau atidus vairuotojas gali jų ir nepastebėti, dėl to tik laiko klausimas, kada įvyks nelaimė. Siekdami jos išvengti, komisijos nariai svarstė ne vieną šios problemos sprendimo būdą. Pirmiausia kalbėta apie sferinio veidrodžio įrengimo galimybę. Esą pastarasis vairuotojams leistų iš toliau pastebėti atriedantį dviratį.
Galbūt tai išspręstų problemą, tačiau kodėl visada norima atsakomybę užkrauti vairuotojams? Matyt, toks klausimas kilo ir kai kuriems Saugaus eismo organizavimo komisijos nariams, pasiūliusiems pažaboti pačius dviratininkus.
O tai galėtų padaryti speciali kliūtis, kurį priverstų dviratininką prieš sankryžą ne tik pristabdyti, bet ir sustoti, nulipti nuo dviračio. Svarbiausia, kad apsauginis barjeras būtų protingai įrengtas, nes Klaipėdos krašte buvo atvejis, kai dviračių take įtaisytas barjeras kai kuriems dviratininkams tapo neįveikiama kliūtimi.
Daugiausia nepatogumų barjerinės kliūtys kelia į kelionę dviračiais su vaikais išsiruošusioms šeimoms, kurios savo atžalas įkurdina specialiose prie dviračių kabinamose priekabose. Su tokia transporto priemone sunku ar net neįmanoma kliūtis pervažiuoti.
Tikėtina, kad Plungėje bus elgiamasi apdairiau, prieš įrengiant apsauginius barjerus apgalvojant kiekvieną niuansą – kad žmonės, automobilius iškeitę į dvirates susisiekimo priemones, galėtų važinėti nepatirdami didžiulių nepatogumų.
Belieka laukti, kol visa tai bus įgyvendinta, mat prieštaravusiųjų tokiam problemos sprendimui nebuvo.