Sostinės savivaldybė ir toliau skiria vis daugiau dėmesio pėsčiųjų ir dviratininkų reikmėms, siekdama paskatinti vilniečius ir miesto svečius judėti darniau, todėl ir toliau dirba gerindama susisiekimo infrastruktūra šiame rajone. Naujausiuose planuose – naujos darnaus judumo aikštelės su specialiais įrenginiais – viešomis dviračių saugyklomis viešojo transporto stotelėse.

Dvi darnaus judumo aikštelės Antakalnyje turėtų būti atidarytos jau 2020 metų pavasarį – prie Šilo stotelės ir šalia žiedinės sankryžos prie Šv. Petro ir Povilo bažnyčios. Šiose aikštelėse vilniečiai ir miesto svečiai galės palikti ir jei reikia įkrauti, dviratį arba paspirtuką, pasinaudoti dalinimosi automobiliu ar dviračiu paslauga. Taip pat bus sutvarkyta šalia esanti pėsčiųjų ir dviračių takų infrastruktūra, užtikrinant patogų ir saugų judėjimą šiame rajone.

Plėtojant pėsčiųjų ir dviračių infrastruktūrą Antakalnyje planuojamos dar dvi dviračių jungtys: M.K. Oginskio gatve iki Saulėtekio alėjos palei Antakalnio g. ir P. Vileišio gatvės rekonstrukcija. Vilniečių pamėgtoje dviratininkų traukos trasoje P. Vileišio gatvėje, nuo Šilo tilto iki Antakalnio g. 120 jau nutiestas naujas beveik pusantro kilometro raudono asfalto dviračių takas su šaligatviais, sujungęs Šilo tiltą su trasa link Antakalnio žiedo. Ateityje šis P. Vileišio gatvės dviračių ir pėsčiųjų takas taps pagrindine Antakalnio ir Saulėtekio jungtimi su miesto centru ir taps pirmąja Lietuvoje dviračių gatve.

Skaičiuojama, kad bendros investicijos į dviračių ir pėsčiųjų infrastruktūros gerinimą šiemet sieks apie 7 mln. eurų, už šiuos pinigus bus tiesiama daugiau kaip 20 km. jungčių.

Šiuo metu savivaldybė taip pat pradeda įgyvendinti projektą „Dviračių ir kitų riedėjimo priemonių laikymo ir saugojimo infrastruktūros įrengimas Vilniaus miesto savivaldybės teritorijoje“, kuris bus finansuojamas iš Europos regioninės plėtros fondo ir kurio lėšomis gyvenamųjų namų aplinkoje, taip pat ir Antakalnyje, bus įrengiamos dviračių saugyklos. Tikimąsi, kad šio projekto dėka, dviračių ir kitų riedėjimo priemonių laikymo ir saugojimo infrastruktūros vystymas didins dviračių ir kitų riedėjimo priemonių populiarinimą tarp jaunosios kartos atstovų, jiems bus sudarytos palankios sąlygos keliauti ir saugiai laikyti savo riedėjimo priemonės prie švietimo ir ugdymo įstaigų, savo gyvenamųjų namų, viešųjų erdvių, taip patenkinant jų keliavimo poreikius mieste.

„Cities.Multimodal“ projekto apimtyje atlikta išsami Antakalnio transportinio rajono analizė, lokalizuoti Vilniaus miesto darnaus judumo plano sprendiniai, pasiūlytos būtent Antakalniui aktualios mažesnio masto priemonės. Rezultatas – rengiamas darnaus judumo planas Antakalniui (pilotinis projektas pagal Cities.multimodal rekomendacijas), kuris glaudžiai susijęs su savivaldybės vykdomais ir planuojamais darbais. Be viso to, rudenį bus organizuojamos kūrybinės dirbtuvės-diskusija pilotinio judumo plano Antakalniui aptarimui su vietos bendruomene.

Be kitų priemonių plane taip pat yra numatyta sukurti kombinuotų kelionių aikštelių tinklą. Turint tokias aikšteles, keliaujantiems būtų lengviau persėsti iš vienos transporto priemonės į kitą, jiems būtų užtikrintas geras susisiekimas tiek pėsčiomis, tiek dviračiu. Šios aikštelės ne tik prisidėtų prie darnaus judumo skatinimo, bet ir padėtų išspręsti dažną problemą susisiekimo sistemose dideliuose miestuose – patogiai įveikti atstumus iki greitojo VT stotelių, eliminuojant poreikį dalį arba visą kelionę įveikti asmeniniu automobiliu.