41% procentai vilniečių mano, kad miestas jau seniai turėjo pasiūlyti gyventojams galimybę keliauti tramvajais. 14,2% respondentų norėtų matyti tramvajus vietoje dabar po miestą važinėjančių troleibusų, kurių dalį sudaro dar Čekoslovakijoje gaminti Škoda troleibusai.

22.9% gyventojų tramvajų nenorėtų, kai kurie vilniečiai baiminasi, kad mieste sumažės mašinoms skirtų juostų skaičius. Beveik tiek pat, 19.8% apklaustųjų, mieste labiau norėtų matyti metro.

Viso, MadeinVilnius.lt surengtoje apklausoje, dalyvavo 4877 respondentai.

Idėją pritaikyti tramvajui teritorijoje esančią geležinkelio transporto infrastruktūrą, pasak savivaldybės, pasiūlė Paryžiaus planavimo instituto urbanistai.

„Miesto traukinio – tramvajaus koncepcija padėtų sumažinti automobilių transporto srautus Tūkstantmečio gatvėje, o esamas geležinkelio atšakas rytai-vakarai ir šiaurė-pietūs kryptimis būtų galima išnaudoti tarpmiestinių traukinių stotis Vilniuje pritaikant miesto visuomeninio transporto naudojimui“, – ekspertų išvadas pateikia savivaldybė.

Tramvajus galėtų tapti alternatyvia viešojo transporto priemone Vilniuje. MadeinVilnius.lt redakcija kreipėsi į savivaldybę su klausimu, ar ruošiamasi apsvarstyti architektų pateiktą idėja. Savivaldybė į klausimą neatsakė.

Plačiau apie idėją skaitykite čia.